اخبار

نتیجه هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کرمانشاه اعلام شد

نتیجه هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کرمانشاه اعلام شد

هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان کرمانشاه با حضور گروه های مختلف پزشکی روز گذشته (25 تیرماه) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر روشنی  معاون درمان دانشگاه و رییس هیات اجرای. با بیان اینکه این دوره از انتخابات با نظم و انضباط بسیار خوبی برگزار شد میزان مشارکت در این دوره را حدود  ۶۵ درصد اعلام کرد و گفت: کل آرای ماخوذه در انتخابات نظام پزشکی کرمانشاه ۱۶۲۳ رای بود و منتخبین در شش گروه پزشکی انتخاب شدند.

وی با اشاره به نتیجه اولیه انتخابات، گفت: در گروه پزشکی آقایان دکتر سیدابوالحسن سیدزاده با ۴۳۸ رای، دکتر محمدباقر حیدری با ۴۲۱ رای، دکتر لطف الله عسگری با ۳۴۹ رای، دکتر علیرضا راسخی با ۳۱۱ رای، دکتر مسعود قله سفیدی با ۳۰۶  رای، دکتر نادر چهری با ۳۰۶ رای، دکتر نادر نظری با ۳۰۴ رای، دکتر ارسلان حمیدی با ۲۸۰ رای، دکتر سعید عزیزپور با ۲۷۷ رای و دکتر فریبرز ایمانی با ۲۶۰ رای بعنوان منتخبین انتخاب شدند.

روشنی افزود: در گروه دندانپزشکان هم دکتر سیدعلی ناصری با ۱۷۱ رای و دکتر بهروز سلیمی با ۱۷۰ رای و در گروه داروسازان هم دکتر هادی خالوندی با ۷۲ رای و دکتر میثم فرجاد با ۷۱ رای بعنوان اعضای منتخب برگزیده شدند.

وی ادامه داد: در گروه آزمایشگاه هم دکتر رضا علی بخشی با ۲۹ رای، در گروه کارشناسان پروانه دار خانم نوشین افتخاری با ۸۷ رای و در گروه مامایی هم خانم نوشین زنده زبان با ۷۸ رای بعنوان اعضای منتخب سازمان نظام پزشکی کرمانشاه انتخاب شدند.

روشنی گفت: این نتیجه اولیه انتخابات است و پس از تایید هیات مرکزی نظارت تایید نهایی خواهد شد.

۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید