اخبار

دکتر نیکبخت در جمع نمایندگان رسانه های استان : من به تعامل با رسانه ها بسیار علاقمندم.

دکتر نیکبخت در جمع نمایندگان رسانه های استان : من به تعامل با رسانه ها بسیار علاقمندم.
سرپرست جدید دانشگاه برنامه اصلی خود را ارتقای اورژانس عنوان کرد.

نشست رسانه ای سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی استان صبح روز یکشنبه دهم بهمن ماه در سالن اجتماعات حوزه ریاست برگزار گردید.

دکتر محمدرضا نیکبخت در آغاز این نشست با اشاره به اهمیت رسانه ها در تنویر افکار عمومی و یاری خدمتگزاران در ارائه خدمت مطلوب به مردم گفت : من به رسانه ها و کار با رسانه ها علاقه دارم و از شما می خواهم که ما را در ارائه خدمت بهتر به سلامت همگان یاری دهید.

دکتر نیکبخت در پاسخ پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص شاخص های بهداشتی استان گفت : چالش های عمیقی در این باره وجود داشته و مدیران پیشین دانشگاه تلاشهای زیادی داشته اند و ماهم در زمینه ارتقا و بهبود این شاخص ها تلاش می کنیم.

دکتر نیکبخت همچنین برنامه اصلی خود را ارتقای اورژانس اعلام کرد و از مردم خواست نسبت به خدمات بیمارستان ها و بخش های اورژانس حساس بوده و دانشگاه را با دراختیار گذاشتن اطلاعات ، شکایات و پیشنهاد از طریق شماره تلفن 8381111 کمک نمایند.

این دانشیار عضو هیات علمی همچنین با اعلام خبر برگزاری قریب الوقوع سفر ریاست محترم جمهوری زمان افتتاح مرکز آموزشی ، درمانی فوق تخصصی کودکان دکتر محمد کرمانشاهی را همزمان با این سفر عنوان کرد و گفت آغاز احداث یک بیمارستان 540 تختخوابی از مصوبات قبلی بوده که مورد پیگیری قرار می گیرد.

دکتر محمدرضا نیکبخت در این نشست از جذب حدود 900 نفر از دانش آموختگان مربوط به علوم پزشکی خبر داد و این امر را گام مهمی در جهت اشتغالزایی جوانان فارغ التحصیل استان و افزایش کیفیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دانسته و گفت : آگهی جذب نیرو در این دانشگاه به زودی در اختیار مطبوعات محلی و سراسری قرار گرفته و بر روی سایت دانشگاه به نشانی kums.ac.ir قرار خواهد گرفت.

سرپرست جدید دانشگاه در این نشست رسانه ای همچنین به سوالات خبرنگاران در حوزه های گوناگون سلامت همچون بهداشت ، درمان ، دارو و غذا و نیز آموزش و پژوهش پاسخ گفت.

رسانه1

رسانه 3

رسانه 4

رسانه 5

رسانه 2

۱۰ بهمن ۱۳۸۹ ۱۲:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید