اخبار

پروژه آسمان زاگرس در میدان فردوسی کرمانشاه

این نمایشگاه به مدت 100 ساعت رصد ماه، ستارگان و سیارات برای عموم مردم ادامه خواهد داشت که برای انجام آن 2 تلسکوپ و 2 دوربین در محل میدان فردوسی کرمانشاه قرار داده شده است.

دبیر اجرایی نمایشگاه نجوم در کرمانشاه گفت: با تلاش انجمن نجوم کرمانشاه و حمایت شهرداری منطقه 4، نمایشگاه نجوم تحت عنوان پروژه آسمان زاگرس در کرمانشاه در میدان فردوسی در حال برگزاری است.

 علی یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزای دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در خصوص برگزاری این نمایشگاه نجوم، افزود: از روز پنج شنبه هفته گذشته این نمایشگاه در محل میدان فردوسی کرمانشاه دایر و تا روز دوشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

 وی ادامه داد: هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه فرهنگ سازی و آشنایی مردم با علم نجوم است که خوشبختانه طی شب های گذشته مردم کرمانشاه از این نمایشگاه استقبال بی نظیری به عمل آورده اند.

 عضو انجمن نجوم کرمانشاه گفت: این نمایشگاه به مدت 100 ساعت رصد ماه، ستارگان و سیارات برای عموم مردم ادامه خواهد داشت که برای انجام آن 2 تلسکوپ و 2 دوربین در محل میدان فردوسی کرمانشاه قرار داده شده است.

 یعقوبی خاطر نشان کرد: همچنین پوسترها، اسلایدها، بروشورهای حاوی اطلاعات مورد نیاز در خصوص علم نجوم و پخش کلیپ های مختلف در محل این نمایشگاه از دیگر برنامه های آن است.

 دبیر اجرایی نمایشگاه نجوم در کرمانشاه گفت: برای برگزاری این نماشگاه، انجمن نجوم کرمانشاه، پارک علم و فناوری کرمانشاه،  و شهرداری منطقه 4 کرمانشاه با یکدیگر همکاری داشته اند.

۱۴ شهریور ۱۳۸۸ ۱۱:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید