اخبار

نخستین کرسی آزاد اندیشی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد

نخستین کرسی آزاد اندیشی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد
دکتر رضا علی بخشی ، دکتر سید ابوالحسن سیدزاده و دکتر علی الماسی به عنوان مخالفان و دکتر فرید نجفی ، دکتر سیاوش وزیری و دکتر علی مصطفایی به عنوان موافقان به بررسی موضوع پرداختند.

  نخستین کرسی آزاد اندیشی ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد

در این کرسی اعضای هیات علمی درخصوص "آیا التزام اعضای هیات علمی به چاپ مقالات ISI به عنوان بند شرطی در آیین نامه ارتقا منجر به تغییر قابل ملاحظه در تولید دانش و فناوری گردیده است؟ آری یا خیر ؟" به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر رضا علی بخشی ، دکتر سید ابوالحسن سیدزاده و دکتر علی الماسی به عنوان مخالفان و دکتر فرید نجفی ، دکتر سیاوش وزیری و دکتر علی مصطفایی به عنوان موافقان به بررسی موضوع پرداختند.

در این نشست که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد تعداد زیادی از اعضای هیات علمی دانشگاه حضور داشتند.

تلاش برای افزایش کیفیت پژوهش ها و کاربردی بودن تحقیقات و نیز به کار بردن عنصر صداقت در تحقیق و محوریت اخلاق در پژوهش و نبستن درهای دانش به روی خود از جمله موارد مورد بحث موافقان بود و شرکت کنندگان مخالف علاوه بر تاکید بر امر پژوهش ، آن را به عنوان مقیاسی برای سنجش در ارتقای هیات علمی مناسب ندانستند.

گزارش تصویری این نشست را که صبح روز دوشنبه بیست و پنجم دیماه در دانشکده داروسازی ( دفتر نهاد) برگزار شد مشاهده بفرمایید.

دکتر فرید نجفی 

دکتر وزیری 

8 

 9 

10 

4 

7 

دکتر سید ابوالحسن سید زاده 

دکتر فرهاد احمدی

کاظمی اصل  

دکتر فریبا کشاورزی 

 

دکتر همایون بشیری 

بهنام خالدی 

دکتر حمیدرضا عمرانی 

3 

دکتر مصطفایی  

دکتر رضا علی بخشی

دکتر علی الماسی 

1 

5 

 

۲۵ دی ۱۳۹۱ ۱۴:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید