اخبار

زندانیان کرمانشاه علیه بیماری آنفلوانزا واکسینه شدند.

زندانیان کرمانشاه علیه بیماری آنفلوانزا واکسینه شدند.
پاشاروش: حفظ و ارتقاء بهداشت در زندان ها به جهت وضعیت خاص نگهداری مددجویان از حساسیت ویژه ای برخوردار است

مسئول بهداشت و درمان زندان های استان کرمانشاه، از تلقیح واکسن آنفولانزا در زندان های استان خبر داد و گفت: در راستای حفظ بهداشت و ارتقاء سلامت عمومی و جلوگیری از شیوع و گسترش بیماریهای واگیر، کارکنان و مددجویان زندان های استان در برابر آنفولانزا واکسینه شدند.

 

دکتر محمد امیر پاشاروش گفت :همزمان با شروع فصل سرما و شیوع بیماریهای فصلی و واگیر کارکنان و مددجویان در معرض خطر زندان مرکزی، نظامیان، مجتمع حرفه آموزی و کاردرمانی، کانون اصلاح و تربیت و همچنین نسوان زندان مرکزی کرمانشاه با تلقیح واکسن آنفولانزا در برابر این بیماری واگیر واکسینه شدند.

 

مسئول بهداشت و درمان زندان های استان با اشاره به آثار و تبعات شیوع بیماریهای واگیر در اماکن عمومی و پر تجمع، آموزش و پیشگیری را از مهمترین مؤلفه های جلوگیری از بیماریهای واگیر دانست.

 

پاشاروش افزود: در اماکن عمومی و فضاهای اسکان و خوابگاهی امکان شیوع و تسری بیماریهای واگیر متصور است و برای جلوگیری و پیشگیری از انتقال این بیماری ها باید برنامه ریزی و تمهیدات لازم مدنظر قرار گیرد.

 

وی افزود: حفظ و ارتقاء بهداشت در زندان ها به جهت وضعیت خاص نگهداری مددجویان از حساسیت ویژه ای برخوردار است و اهتمام حوزه بهداشت و درمان زندان های استان پیشگیری، کنترل و جلوگیری از شیوع بیماریهای واگیر و ارتقاء سلامت عمومی مددجویان است.

 

پاشاروش تصریح کرد: کنترل و ویزیت مددجویان در بدو ورود، ارائه آموزش های عمومی بهداشت فردی و گروهی، توزیع بروشور، پمفلت، پخش فیلم های مستند آموزشی، غربالگری و شناسایی بیماران و تلقیح واکسن و درمان آنها از جمله برنامه هایی است که در حوزه بهداشت و درمان زندان های استان بطور مستمر انجام و حداکثر تلاش در راستای تأمین و ارتقاء سلامت عمومی مددجویان صورت می گیرد.

۳۰ دی ۱۳۹۱ ۰۹:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید