اخبار

ماهانه بیش از 70 هزار مورد آزمایش در آزمایشگاه مرکزی کرمانشاه انجام می شود.

ماهانه بیش از 70 هزار مورد آزمایش در آزمایشگاه مرکزی کرمانشاه انجام می شود.
به طور میانگین ماهانه 7500 نفر برای انجام آزمایشات تشخیصی به این مرکز مراجعه می نمایند.

ماهانه بیش از 70 هزار مورد آزمایش در آزمایشگاه مرکزی کرمانشاه انجام می شود.

سرپرست آزمایشگاه رفرنس ( مرکزی ) کرمانشاه با اعلام این آمار گفت : به طور میانگین ماهانه 7500 نفر برای انجام آزمایشات تشخیصی به این مرکز مراجعه می نمایند.

مسعود گودرزی گفت : در این آزمایشگاه که زیر بنای بیش از دوهزار متر مربع با تجهیزات مدرن و پیشرفته ایمنولوژی ، هورمون شناسی ، کاریئتایپ ، PND ( تشخیص پیش از تولد ) و...بدون اغراق مرکزی منحصر به فرد در غرب کشور است.

گودرزی 

وی با اشاره به اینکه بیشترین آزمایشات درخواستی این مرکز FBS- TG - Ch - Cr - TSH - CBC - U/A   می باشد گفت : این آزمایشگاه دارای 12بخش همچون هورمون شناسی ، ایمنولوژی ، خون شناسی ، باکتری شناسی ف بیوشیمی ، سرولوژی ، تشخیص مولکولی و ژنتیک می باشد که با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا به مراجعان ارائه خدمت می نمایند. 

گودرزی تعداد کارکنان را 73 نفر اعلام کرد و گفت : این تعداد شامل 8 نفر عضو هیات علمی ، متخصصان ، کارشناسان ارشد ، کارشناسان و تکنیسین ها و همکاران بخش های دیگر است که در طی 12 ساعت روزانه فعالیت این مرکز در بخش های گوناگون تلاش می کنند.

وی در خصوص ساعت فعالیت این مرکز گفت : آزمایشگاه مرکزی از ساعت 5 و سی دقیقه صبح با نوبت دهی به بیماران کار خود را شروع می کند و بیماران تا ساعت حدود 7 صبح ثبت نام شده و به ترتیب تا حدود 11 صبح کار نمونه گیری آنان در 10 باجه نمونه گیری انجام می شود.

سیستم نوبت دهی برای پذیرش و همچنین خونگیری از جمله امکانی است که رضایتمندی مراجعان را به همراه داشته و با بهینه سازی فضاهای فیزیکی و تجهیز آزمایشگاه ها با دستگاه های مدرن و دقیق چهره آزمایشگاه مرکزی نسبت به گذشته تغییر قابل ملاحظه ای کرده است.

1 

4 

3 

8 

2 

7 

6 

5 

 

۳ بهمن ۱۳۹۱ ۰۹:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید