اخبار

بالغ بر 745 میلیارد ریال هزینه پروژه های تکمیلی و در حال اجرای دانشگاه طی 20 ماهه اخیر

بالغ بر 745 میلیارد ریال هزینه پروژه های تکمیلی و در حال اجرای دانشگاه طی 20 ماهه اخیر
دکتر شکیبا : طی 20 ماهه اخیر بالغ بر 745 میلیارد ریال هزینه صرف پروژه های تکمیلی و درحال اجرا شده است و با بهره برداری از آنها دانشگاه در بخش فضاهای فیزیکی و بهرمندی از تجهیزات نو ، متحول شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه گفت:

طی 20 ماهه اخیر بالغ بر 745 میلیارد ریال هزینه صرف پروژه های تکمیلی و درحال اجرا شده است و با بهره برداری از آنها دانشگاه در بخش فضاهای فیزیکی و بهرمندی از تجهیزات نو ، متحول شده است.

 دکتر ابراهیم شکیبا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی تأمین سلامت استان و قطب درمانی غرب کشور نیازمند بهره مندی از فضاهای فیزیکی مناسب و تجهیزات مدرن و به روز می باشد و در این راستا عملکرد بسیار خوبی داشته است و مساعدت استاندارمحترم و همت و پیگیری دکتر نیکبخت – رئیس دانشگاه و قائم مقام وزیر در استان و سایر مسئولان این دانشگاه در بخش های مختلف امور بهداشتی ، امور درمانی و آموزش و تحقیقات دانشگاه رشد و ارتقاء همه جانبه ای به دنبال داشته است.

 دکتر شکیبا افزود: ما با نیاز سنجی و اجرای مصوبات سه دور سفر ریاست محترم جمهوری و اخذ اعتبارات مربوطه و نیز از محل اعتبارات استانی و محلی پروژه های متعددی در بخش های بهداشتی ، درمانی ، آموزشی ، آزمایشگاهی ، رفاهی و ... را عملیاتی کرده ایم که تعدادی از آنها بشرح ذیل اعلام می شود .

 

  

دکتر شکیبا درخصوص مصوبات سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به استان گفت: توسعه و بازسازی اورژانس های بیمارستانی شهرستانهای اسلام آبادغرب ، پاوه ، جوانرود ، سرپل ذهاب ، سنقر ، کنگاور ، گیلانغرب و هرسین درحال اجرا و پیگیری است که مبلغ 35 میلیارد ریال بابت اورژانس های بیمارستانی اختصاص یافته که مبلغ 20 میلیارد ریال آن از محل منابع ردیف سفر مقام معظم رهبری و مبلغ 15 میلیارد ریال از محل منابع استانی در سال 91 تأمین گردیده است.

وی افزود مبلغ 60 میلیارد ریال از محل اعتبارات تخصیصی وزارت متبوع و 10 میلیارد ریال از محل منابع ردیف سفر مقام معظم رهبری برای تأمین تجهیزات بیمارستانی اختصاص یافت که در بهسازی تجهیزات بیمارستانی بسیار مؤثر واقع شده است.

 دکتر شکیبا با اشاره به اینکه کرمانشاه به عنوان قطب درمانی غرب کشور محسوب می گردد احداث مرکز سوختگی در محل بیمارستان امام رضا (ع) ، احداث کلینیک تخصصی جامع روبروی بیمارستان امام رضا(ع) از مصوبات سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به استان را مهم ارزیابی کرد و افزود: برای ارتقاء بخش آموزش ، مجوز اخذ رشته های جراحی مغز و اعصاب ، چشم ENT و طب اورژانس از مصوبات سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می باشد که مجوز جذب رزیدنت جراحی مغز و اعصاب اخذ و برای اخذ مجوز سایر رشته ها در حال رایزنی و طی مراحل قانونی هستیم.

  

1- احداث 50 باب خانه بهداشت

2- احداث 12 باب مرکز بهداشتی درمانی

3- احداث 10 باب اورژانس جاده ای

4- احداث 3 باب بهداشت شهری در شهرهای سنقر ، کنگاور ، مهر رازی کرمانشاه

5- تعمیرات اساسی شبکه ها در سطح استان

6- تعمیرات اساسی بیمارستانهای درسطح استان از قبیل (امحاء زباله ، تجهیز بخش ICU، گاز کشی و آسفالت)

7- احداث و تجهیز آنژیوگرافی بیمارستان امام علی (ع)

8- احداث استخر سرپوشیده دانشگاه 1200 متر مربع

9- احداث 9 باب اورژانس در شهرهای مختلف استان (اسلام آباد، بیمارستان امام علی (ع) ، بیمارستان کنگاور ، بیمارستان سنقر ، بیمارستان پاوه ، بیمارستان جوانرود، بیمارستان امام رضا (ع)، سرپل ذهاب ، گیلانغرب)

10- احداث 40 باب خانه متخصصین

لیست پروژه های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی 20

نام پروژه

احداث فاز 1 دانشکده دندانپزشکی

تکیل خوابگاه دانشجویی 240 نفره

احداث کلاسهای درس دانشکده پزشکی

شروع عملیات کلینیک مادر و کودک فاز1

استارت تکمیل دانشکده دندانپزشی فاز 2

استارت کلینیک تخصصی دانشگاه

استارت احداث بیمارستان 50 تختخوابی سوختگی

استارت بیمارستان 32 تختخوابی ثلاث باباجانی

تجهیز و راه اندازی بیمارستان محمد کرمانشاهی

تجهیز و راه اندازی بیمارستان 96 تخته سنقر

تجهیز و راه اندازی بیمارستان کنگاور

خرید تویوتا هایروف (آمبولانس)

جمع کل: هفتاد و چهار میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون تومان 000/000/550/74 تومان

۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ۱۴:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید