اخبار

قدردانی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از شرکت کنندگان در انتخابات نظام پزشکی استان

قدردانی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از شرکت کنندگان در انتخابات نظام پزشکی استان
دکتر نیکبخت : استقبال خوب و شرکت حداکثری پزشکان و سایر رشته ها در انتخابات نظام پزشکی نشان از احساس مسئولیت شرکت کنندگان در قبال جامعه است.

قدردانی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از شرکت کنندگان در انتخابات نظام پزشکی استان

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه گفت : استقبال خوب و شرکت حداکثری پزشکان و سایر رشته ها در انتخابات نظام پزشکی نشان از احساس مسئولیت شرکت کنندگان در قبال جامعه است.

دکتر محمدرضا نیکبخت که با خبرگزاری "وب دا " کرمانشاه سخن می گفت با اشاره به اینکه هر موقعی که سازمان های مردم نهاد (سمند) در امور کشور وارده شده و در راستای انجام مسئولیت های نظام در کنار مسئولان قرار گرفته و با هم افزایی توان خود ، توان نظام را بالا برده اند موفقیت های چشمگیر حاصل شده است افزود : یکی از سازمان های مردم نهاد که از توان علمی و تجربه و کارایی بسیار بالایی برخوردار است همین سازمان نظام پزشکی می باشد که با نظارت بر عملکرد پزشکان و... می تواند در افزایش کیفیت خدمات دریافتی مردم نقش به سزایی داشته باشد.

دکتر نیکبخت گفت : اعضای هیات اجرایی انتخابات تلاش داشتند که این انتخابات در فضای رقابتی سالم و با رعایت عدالت و حقوق همه کاندیداتورها صورت بپذیرد چرا که هدف کاندیداتورها خدمت به جامعه و نظام سلامت می باشد و همه ما هم وظیفه داریم برای پیشبرد اهداف و رسالت سازمان تلاش کنیم که انتخاباتی سالم برگزار گردد و اینجانب بر خود فرض می دانم هم از اعضای هیات اجرایی و هم از عزیزانی که با شرکت و انداختن رای خود در صندوق باعث شده اند اعضای هیات رییسه این سازمان با رای حداکثری 80 درصد در کرمانشاه و 62.5 درصدی در کل استان  انتخاب شوند تشکر نمایم چون رای بالا، پشتیبانی خوب و عامل دلگرم کننده ای برای فعالیت انتخاب شدگان خواهد بود.

 

 

۸ اسفند ۱۳۹۱ ۰۹:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید