اخبار

115 در تمام تعطیلات نوروز در کنارشماست ؛ با اطمینان و احتیاط ، از سفر خود لذت ببرید

115 در تمام تعطیلات نوروز در کنارشماست ؛ با اطمینان و احتیاط ، از سفر خود لذت ببرید
دکتر پرنا : این مرکز با دارابودن 18 پایگاه جاده ای و 23 پایگاه شهری و 400 نیروی آموزش دیده و مجرب در تمام ایام تعطیلات به طور ویژه آماده ارائه خدمت است.

طرح امداد نوروزی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی از روز 26 اسفندماه آغاز شده و به مدت 22 روز به اجرا در می آید.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمانشاه با اعلام این مطلب گفت : این مرکز با دارابودن 18 پایگاه جاده ای و 23 پایگاه شهری و 400 نیروی آموزش دیده و مجرب در تمام ایام تعطیلات تا روز 17 فروردین به طور ویژه آماده ارائه خدمت به حادثه دیدگان و بیماران است.

دکتر عبدالرحمن پرنا در گفتگو با خبرگزاری "وب دا " کرمانشاه با تاکید بر اینکه همکاران آورژانس به صورت آماده و سوار بر آمبولانس های مجهز از ساعت 8 تا 12 و 16 تا 20 در کنار جاده ها ، در کنار پایگاه ها و ورودی شهرها مستقر شده و برای امدادرسانی سریع و بی وقفه مهیا می باشند ، افزود : علاوه بر آن مرکز مدیریت بحران نیز به طور 24 ساعته در محل مدیریت حوادث به منظور هدایت بحران های احتمالی و هماهنگی لازم بین مراکز ارائه خدمات درمانی ، فعال می باشد.

وی از همگان خواست در صورت مواجه شدن با تصادفات منجر به جرح ، بیماری های مغزی ،قلبی و ریوی ، شکستگی ها ، سوختگی ها ، تشنج ، غرق شدگی ، سوختگی ، خفگی و موارد مشابه  درصورتیکه بیمار در حالت اورژانسی بوده و بویژه اینکه جان او درخطر است ، از طریق تماس با شماره تلفن 115 از خدمات سریع و اورژانسی بهره بگیرند.

دکتر پرنا به مردم اطمینان خاطر داد که در صورت تماس ،در 80 درصد موراد ،  اکیپ مجهز در شهرها کمتر از 8 دقیقه و در جاده ها کمتر از 14 دقیقه به محل حادثه خواهند رسید.

وی تاکید کرد که در صورت برخورد با تصادفات با تعداد مجروح بالا و یا مسمومیت گروهی بیش از 5 نفر نیز می توانید با شماره تلفن های 8210640و 8210641 مربوط به مرکز مدیریت بحران تماس بگیرید.

دکتر پرنا بااشاره به فعالیت تعداد 65 آمبولانس ، یک اتوبوس آمبولانس با 12 تخت و سه دستگاه موتورلانس در استان ، از بازرسی 24 ساعته از مراکز فوق خبرداد و از مردم خواست تا شکایات و یا پیشنهادهای خود را از طریق شماره تلفن 8222222 مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی درمیان بگذارند.

وی همچنین ضمن توصیه همگان به رعایت موارد ایمنی به ویژه دقت در رانندگی ، رعایت سرعت مجاز ، دوری از سبقت های غیر مجاز و رعایت فاصله طولی از خودرو جلویی و توجه جدی به سایر موارد مربوط به ایمنی در رانندگی ، آرزوکرد کرد نوروز امسال شاهد هیچ مورد تصادف و خدای ناخواسته مجروحیت و فوت هم میهنان نباشیم  و همه با رعایت احتیاط از نو شدن طبیعت و مسافرت خود لذت ببرند.

2 

۹ اسفند ۱۳۹۱ ۱۴:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید