اخبار

فقیهی : بهره مندی از دنیا و آخرت ره آورد حج عمره است.

فقیهی : بهره مندی از دنیا و آخرت ره آورد حج عمره است.
رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان کشور مطالعه و کسب معرفت را جهت آماده شدن برای سفر ضروری دانست و افزود بهره مندی از دنیا و آخرت ره آورد حج عمره است.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گرفتن سهمیه خارج از نوبت ، فراهم کردن سفر ارزان تر با گرفتن تخفیف از مراکز مختلف و سفر با کیفیت به صورت برنامه ریزی حضور مدیران و روحانیان برجسته و برنامه ریزی فرهنگی مناسب را سه شعار ستاد عمره دانشگاهیان عنوان نمود.

حجه الاسلام و المسلمین فقیهی که صبح روز یکشنبه بیستم اسفندماه در جمع دانشگاهیان عمره گزار استان کرمانشاه سخن می گفت افزود : این ستاد با برنامه ریزی در سه مقطع قبل ، حین و بعد از سفر سعی در فراهم کردن زمینه لازم برای بهره مندی بیشتر دانشگاهیان از این سفر معنوی تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری وب دا کرمانشاه وی مطالعه و کسب معرفت را جهت آماده شدن برای سفر ضروری دانست و افزود بهره مندی از دنیا و آخرت ره آورد حج عمره است.

گفتنیست در این نشست که مدیران و معاونان کاروان ها نیز حضور داشتند ، نجفیان رییس سازمان حج و زیارت استان کرمانشاه و زارع معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشجویی راهنمایی های لازم را به دانشگاهیان عمره گزار ارائه نمودند.

۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ۰۹:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید