اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تیپ یک ارتقا یافت

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به تیپ یک ارتقا یافت
دکتر نیکبخت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با دارابودن 6 دانشکده و 300 عضو هیات علمی که تعداد 8 تن از آنان استاد و 44 نفر دانشیار می باشند تعداد حدود 4000 هزار دانشجو را در 54 رشته تحصیلی آموزش می دهد.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دانشگاه تیپ یک کشور ارتقا یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت : براساس رای صادره در دویست و بیستمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی که در اواخر سال گذشته برگزار گردید با ارتقای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به دانشگاه تیپ یک ارتقا یافت.

دکتر محمدرضا نیکبخت افزود این مورد به طور رسمی توسط دکتر محمد حسن طریقت منفرد وزیر محترم بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه ابلاغ گردیده است.

دکتر نیکبخت با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با دارابودن 6 دانشکده و 300 عضو هیات علمی که تعداد 8 تن از آنان استاد و 44 نفر دانشیار می باشند تعداد حدود 4000 هزار دانشجو را در 54 رشته تحصیلی آموزش می دهد.

وی گفت : این دانشگاه که به عنوان قطب درمانی تشخیصی و دارویی غرب کشور فعالیت می کند دارای 7 مرکز آموزشی درمانی است و در زمینه پژوهشی توانسته است از رتبه 11 در سال 1390 به رتبه 4 در سال 1391 برسد.

دکتر نیکبخت ارائه 300 مقاله در نشریات معتبر ، 500 مقاله در کنگره های داخلی و 135 مقاله در کنگره های خارجی را از جمله توفیقات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بخش پژوهشی عنوان کرد.

وی این موفقیت را به تمامی اعضای هیات علمی ، کارمندان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ، جامعه دانشگاهیان استان ، مردم شریف و مسئولان تلاشگر استان تبریک گفت.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۳:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید