اخبار

دکتر عین الهی : کرمانشاه دانشگاه بزرگی است و با توجه به ظرفیت موجود می تواند در کشور نقش آفرینی کند

دکتر عین الهی : کرمانشاه دانشگاه بزرگی است و با توجه به ظرفیت موجود می تواند در کشور نقش آفرینی کند
معاون آموزشی وزات بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی: دانشگاه کرمانشاه که به تیپ 1 ارتقاء یافته از این به بعد باید به نحوی فعالیت کند که به عنوان یک دانشگاه بزرگ از آن انتظار می رود.

معاون آموزشی وزات بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی:

کرمانشاه دانشگاه بزرگی است و با توجه به ظرفیت موجود می تواند در کشور نقش آفرینی کند

معاون آموزشی وزارت متبوع در سفر به کرمانشاه اعلام کرد: دانشگاه کرمانشاه با توجه به ظرفیت موجود و برخوردار بودن از اساتید مجرب و فعال می تواند در کشور نقش آفرینی کند.

دکتر عین الهی معاون آموزشی وزارت بهداشت در بازدیدی که از دانشگاه کرمانشاه داشتند با بررسی وضعیت دانشگاه اعلام کرد: دانشگاه کرمانشاه که به تیپ 1 ارتقاء یافته از این به بعد باید به نحوی فعالیت کند که به عنوان یک دانشگاه بزرگ از آن انتظار می رود.

وی افزود کرمانشاه به عنوان دانشگاهی با قدمت بالا ، دارای 280 عضو هیأت علمی ، 23 بیمارستان ، 6 دانشکده ، دانشگاه جوانی محسوب می شود و اکنون زمان جهش آن است و یکی از موارد لازم برای این جهت داشتن واحد IT قوی است که باید در این مورد حتماً برنامه ریزی شود که حضور در فضای مجازی قوی تر شود.

وی اضافه کرد: ما سالها جنگ رودررو با عراق و حامیان او داشتیم و سربلند از جنگ درآمدیم و اکنون در جبهه و جنگ دیگری قرار داریم که به ظاهر معلوم نیست ولی این بار هجمه فرهگی ، اقتصادی و جنگ نرمی راه انداخته اند که ریشه های اعتقادی جوانان هدف قرار داده اند و وظیفه دانشگاهها در این مورد بسیار وظیفه ی خطیری است و باید بتوانند به خوبی این مأموریت را انجام دهند.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید