اخبار

مهندس کیومرث شرفی عنوان جوان برتر ایرانی را به دست آورد

مهندس کیومرث شرفی عنوان جوان برتر ایرانی را به دست آورد
در حوزه علوم پزشکی از سراسر کشور 6 نفر از جمله این جوان موفق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به این افتخار نائل آمدند.

مهندس کیومرث شرفی در جشنواره تخصصی حضرت علی اکبر (ع) که با موضوع انتخاب جوان برتر در حوزه علم و فناوری برگزار گردید ،عنوان پرافتخار جوان برتر ایرانی در موضوع علم و فناوری را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری " وب دا " کرمانشاه  در این جشنواره در موضوع علم و فناوری جهت انتخاب جوان برتر ایرانی در 7 حوزه علوم پایه ، هنر ، علوم انسانی ، علوم پزشکی ، کشاورزی ، فنی و مهندسی و بین رشته ای برگزار گردید ، تعداد 8431 نفر از جوانان موفق ایرانی بایکدیگر به رقابت پرداختند.

در اختتامیه این جشنواره که در روز سی ام اردیبهشت ماه در دانشگاه الزهراء تهران با حضور معاون علمی ، پژوهشی ریاست جمهوری ، وزیر ورزش و جوانان و معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار گردید ، به تعداد 56 نفر از شرکت کنندگان لوح های افتخاری اهدا شد که در این میان در حوزه علوم پزشکی از سراسر کشور 6 نفر از جمله این جوان موفق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به این افتخار نائل آمدند.

گفتنی است علت انتخاب این جوان موفق به عنوان جوان برتر ایرانی موفقیت هایی همچون چاپ کتابی تحت عنوان کاربرد SPSS برای دانشجویان علوم پزشکی ، چاپ 4 مقاله ISI ، چاپ 5 مقاله در مجلات معتبر بین المللی ، چاپ 13 مقاله در مجلات علمی ، پژوهشی داخلی ، ارائه بیش از 150 مقاله در سمینارهای تخصصی ، دارابودن مهارت های مورد تایید علمی ، فعالیت های علمی در بعد فرهنگی و اجتماعی ، تدریس واحدهای تخصصی و کارگاه ها و کلاس های آموزشی تحقیقات و مشاوره دانشجویان در ابعاد مختلف به عنوان استاد مشاور  است.

کیومرث شرفی که مربی  و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است متولد سال 1364 بوده و تاکنون توانسته است عناوینی چون دانشجوی نمونه دانشگاه در سال های 1388 و 1389 در مقطع کارشناسی ارشد ، دانشجوی نمونه کشوری در همین مقطع در سال 1389 ، پژوهشگر برتر در بین اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در سال 1391 و پژوهشگر برتر استان در سال 1391 را به دست آورد.

وی که تاکنون مجری 10 طرح تحقیقاتی و شرکت در 15 طرح تحقیقاتی به عنوان همکار بوده ، داوری مجلات مختلف پژوهشی و همایش های کشوری و دبیری علمی همایش کشوری بهداشت ، تلاش امروز ، نیاز آینده  را نیز عهده داربوده است.

مهندس شرفی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در مهندسی بهداشت محیط بوده و در دانشکده بهداشت کرمانشاه مشغول فعالیت آموزشی و پژوهشی می باشد.

1 

 

۱ خرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید