اخبار

دکتر نوری زاد دانشجویان را به تلاش بیشتر برای حصول به موفقیت های علمی ، آموزشی و اخلاقی فراخواند

دانشجویان جدیدالورود در جشن توجیهی ضمن آشنایی با دانشگاه به مسابقات گوناگون ورزشی و برنامه های تفریحی پرداختند

جشن توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی در روز هشتم مهرماه در شهرستان صحنه برگزار گردید.

دکتر نوری زاد در ابتدای این مراسم ضمن تبریک و خیر مقدم به دانشجویان بخاطر کسب توفیق در ورود به دانشگاه ، به اهمیت جایگاه علم و معرفت در تکامل انسان پرداخت و دانشجویان را به تاسی از دعوت مقام معظم رهبری  از  دانشجویان برای تحصیل تهذیب و ورزش فراخواند .

دکتر نوری زاد با اشاره به فراهم شدن تمامی امکانات لازم برای اجابت این دعوت در  دانشگاه ، دانشجویان را به تلاش بیشتر برای حصول به موفقیت های علمی ، آموزشی و اخلاقی دعوت کرد.

حاج آقا فرهاد زاده مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در ادامه مراسم  به چگونگی و ضرورت تشکیل این نهاد در دانشگاه ها و ضرورت درک زیباییها در نظام هستی  با استفاده از آیات قرآن پرداخت و دوتن از اساتید مدعو از تهران نیز در مورد نقش دین در سلامت روان سخن گفتند.

 در ادامه این مراسم دکتر عمرانی معاونت آموزشی دانشگاه در مورد مسائل آموزشی و دکتر اختری معاونت دانشجویی فرهنگی در مورد مسائل رفاهی -فرهنگی به ایراد توضیحاتی پرداختند .

 دانشجویان در این روز بیاد ماندنی به شرکت در مسابقات متنوع ورزشی و  بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس پرداختند و در جلسات تخصصی و توجیهی دانشکده های دانشگاه شرکت کردند.

عکس های مراسم را اینجا ببینید

.

۹ مهر ۱۳۸۸ ۱۰:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید