اخبار

اورژانس بازسازی شده مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی با حضور رئیس دانشگاه مورد بهره برداری قرار گرفت

اورژانس بازسازی شده مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی با حضور رئیس دانشگاه مورد بهره برداری قرار گرفت
این بخش اورژانس که با عنوان مرکز ترومای استان و غرب کشور فعالیت می کند با فضای فیزیکی بالغ بر 600 متر مربع و با هزینه ای حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال مورد بازسازی اساسی قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی کرمانشاه ضمن بازدید از اورژانس مرکز آموزشی ، درمانی آیت اله طالقانی ، این بخش بازسازی شده را که درفضایی بالغ بر 600 متر مربع به اتمام رسیده است ، افتتاح نمود.

دکتر نیکبخت در مراسم بهره برداری از اورژانس مرکز آموزشی درمانی آیت ا... طالقانی کرمانشاه گفت: مجهز بودن مراکز اورژانس بیمارستان به تجهیزات پزشکی مدرن و سالم و بهره مندی از پزشکان و نیروی انسانی ماهر می تواند در رسیدگی سریع تر به وضعیت بیماران و مصدومان بسیار کارساز باشد.  

وی با اشاره به انجام تریاژ در این بخش گفت : این امر میزان معطلی بیمار و مصدوم را بطور جدی کاهش داده و پرداختن به درمان بیمار و مصدوم مطلوب تر و ارائه خدمات کیفی تر شده است.

قائم مقام وزیر در استان افزود: اگر فضای اورژانس های بیمارستان مناسب باشد و از تجهیزات مطلوب و کاردرمانی حاذق برخوردار باشند مشکل پذیرش و ادامه درمان بیمار و مصدوم حل شده و با کسب رضایت مراجعان از حوزه سلامت ، مخاطبان با اخذ خدمات بموقع و با کیفیت به حقوق خود خواهند رسید و تأمین سلامت در سطحی بهتر تأمین می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت تأثیر به موقع خدماتی که در بخش اورژانس به بیمار داده می شود و تأثیر مثبت آن در روند درمان و کاهش استرس های اولیه ناشی از سوانح و حوادث این دانشگاه علاوه بر تعمیر اساسی و بازسازی اکثر اورژانس های بیمارستانی ، 10 اورژانس مربوطه به مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانهای شهرهای مختلف استان در دست احداث دارد که در آینده نزدیک افتتاح و مورد بهره برداری خواهند رسید.

گفتنیست این بخش اورژانس که با عنوان مرکز ترومای استان و غرب کشور فعالیت می کند با فضای فیزیکی بالغ بر 600 متر مربع و با هزینه ای حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال مورد بازسازی اساسی قرار گرفته است.

این بخش همچنین دارای 12 تخت تحت نظر ، 10 تخت ویژه بحران و دسترسی آسان به اتاق CP.CR و اتاق عمل اورژانس ، استقرار اتاق پذیرش و اتاق تریاژ در ابتدای ورود جهت پرداختن به فرآیند درمان و استقرار استیشن پرستار و اشراف برتمام تخت ها از ویژگی های این اورژانس می باشد که شرایط مناسب بهره مندی از خدمات این مرکز را برای هم استانی های عزیز فراهم نموده است.

۲۵ تیر ۱۳۹۲ ۱۰:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید