اخبار

رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه: مراسم جشن بزرگداشت روز پزشک یکم شهریورماه برگزار می شود

رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه: مراسم جشن بزرگداشت روز پزشک یکم شهریورماه برگزار می شود
برگزاری جشن بزرگداشت ابو علی سینا و روز پزشک

رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری وب دا واحد کرمانشاه از برگزاری جشن بزرگداشت مقام ابوعلی سینا و روزپزشک خبرداد.

دکتر فتاح فرخی رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه گفت: در راستای تجلیل از مقام ابوعلی سینا و تقدیر از تلاش های پزشکان در خدمات رسانی به مردم استان ، روز جمعه یکم شهریور ماه مراسم جشن روز پزشک با شرکت پزشکان عضو سازمان برگزار می شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی افزود: تلاش های صادقانه پزشکان و جامعه پزشکی به ویژه روستا پزشکان در امر خدمات رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته قابل تقدیر و تشکر است که انشاء ا... خداوند زحمات آنها را بی اجر نخواهد گذاشت .

دکتر فرخی در پایان ضمن تقدیر از زحمات تمامی پزشکانی  که با ارائه خدمات با کیفیت به مردم فهیم استان و استانهای همجوار  رضایت مخاطبان نسبت به برنامه های وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی  و سازمانهای سلامت  محور راحاصل می نمایند ،توفیق روز افزون جامعه پزشکان در راه خدمت به جامعه اسلامی و به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته را از خداوند مسئلت نمود و از پزشکان  عضو  سازمان دعوت کرد طبق اطلاعیه شماره یک مندرج در سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، جهت شرکت در مراسم با سازمان در ارتباط باشند .

۲۷ اَمرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۱۸
وب دا کرمانشاه |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید