اخبار

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه با تبریک روز پزشک:

پزشکان رکن اساسی تأمین سلامت و نجات جامعه از خمودگی هستند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه با تبریک روز پزشک: پزشکان رکن اساسی تأمین سلامت و نجات جامعه از خمودگی هستند

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه گفت: پزشکان در مقاطع عمومی و رشته های مختلف تخصصی و فوق تخصصی ، سلامت جامعه را تأمین و با سوق دادن جامعه به سوی پویایی و سلامت ،آنرا از خمودگی و رکود نجات می دهند.

دکتر بهمن روشنی معاون درمان دانشگاه گفت: رشته های مختلف پزشکی  که سلامت را در همه جهات پیگیری می نمایند تا جامعه  از انسانهای توانمند و متفکری بهره مند شود ،خدمات قابل تقدیری به پیشرفت و توسعه جامعه می نمایند و بسیاری از پیشرفت ها مرهون تلاش جامعه پزشکی است.

وی سلامت را بسیار ارزشمند دانست و از آن به عنوان موهبتی الهی و بی نظیر نام برد. و تأمین آن و درمان بیماران و برگرداندن سلامت  به آنها را از خدمات و وظایف جامعه پزشکی برشمرد و به خاطر همین خدمات و حس نوع دوستی، از پزشکان تقدیر و تشکر نمود و تلاش در این راستا را با اجر و مزد اخروی  همراه دانستند.

دکتر روشنی افزود: الحمدا... جامعه پزشکی با پیشرفت و موفقیت های مستمر ، درحال ارتقاء بخشیدن به بخش سلامت جامعه است و بهره مندی از پزشکان حاذق و دلسوز سطح سلامت را ارتقاء داده است و تلاش برای بهبود و ارتقاء بیشتر در دستور کار دانشگاه قرار گرفته است.

 وی افزایش تخت های بیمارستانی ،فضای فیزیکی اورژانس های بیمارستانی و پیش بیمارستانی ،  افزایش تعدادآمبولانس ها و جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص ، تهیه تجهیزات مدرن پزشکی را از دیگر اقدامات انجام گرفته در این خصوص دانست  معاون درمان دانشگاه همچنین اشاره کرد که همکاری همه جانبه معاونت ها بویژه معاونت امور بهداشتی درامرپیشگیری از شیوع بیماریهای واگیر و کنترل بیماریهای غیر واگیر و نظارت بر اماکن بهداشتی ، درمانی و معاونت غذا و دارو با نظارت بموقع بر مراکزتولید و عرضه غذا ، دارو و کالاهای بهداشتی هم در تأمین سلامت نقش مؤثری داشته و دارند.

۲۹ اَمرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۱۶
وب دا کرمانشاه |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید