اخبار

برای چهارمین سال ، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی پذیرش می کند

برای چهارمین سال ، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانشجوی دکتری تخصصی پژوهشی پذیرش می کند
دکتر نجفی : این دانشگاه در رشته علوم سلولی و مولکولی از بین دارندگان مدارک تحصیلی پزشکی عمومی و کارشناسی ارشد زیست شناسی در مرکز تحقیقات بیولوژی پزشکی اقدام می نماید.

با توجه به جایگاه مهم پژوهش و به استناد مصوبه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای چهارمین سال نسبت به پذیرش دانشجو در مقطع  Ph.D by Research اقدام می نماید.

معاون تحثیثات و فناوری دانشگاه با اعلام این مطلب گفت : این دانشگاه در رشته علوم سلولی و مولکولی از بین دارندگان مدارک تحصیلی پزشکی عمومی(کلیه گرایشها) و کارشناسی ارشد زیست شناسی (کلیه گرایشها) در مرکز تحقیقات بیولوژی پزشکی اقدام می نماید.

دکتر نجفی گفت : از واجدین شرایط درخواست می شود با مطالعه دقیق آئین نامه مربوطه و شرایط ورود به دوره که متن کامل آن در سایت دانشگاه علوم پزشکی به نشانی http://kums.ac.ir موجود می باشد نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک اقدام نمایند.

وی مهلت ثبت نام تا تاریخ سی و یکم شهریورماه اعلام کرد و افزود : مدارک بایستی فقط از طریق پست پیشتاز به نشانی کرمانشاه، بلوار شهید دکتر بهشتی، ساختمان شماره 2 دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، حوزه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، واحد بین الملل، کدپستی: 6714673159 ارسال نمایند.

دکتر نجفی با اعلام شماره تلفن تماس 8367333 جهت پاسخگویی گفت : به مدارکی که پس از مهلت مذکور ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

برای دریافت آیین نامه و فرم ثبت نام به قسمت معاونت تحقیقات مراجعه فرمایید.

۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ۱۲:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید