اخبار

با حضور نماینده کرمانشاه و رییس دانشگاه ، مشکلات صنایع غذایی استان در معاونت غذا و دارو بررسی شد

با حضور نماینده کرمانشاه و رییس دانشگاه ، مشکلات صنایع غذایی استان در معاونت غذا و دارو بررسی شد
دانشگاه سعی کرده است مشکلات حوزه نظارتی خود را همراه با صاحبان فرآیند به سمع و نظر صاحب منصبان دلسوز برساند .

با حضور دکتر عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و دکتر محمدرضا نیکبخت رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، مشکلات صنایع غذایی استان در محل معاونت غذا و دارو بررسی شد

دکتر عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به دعوت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جلسه ای که صبح روز شنبه بیست و سوم شهریورماه در محل معاونت  غذا و دارو دانشگاه و با حضور رئیس دانشگاه معاون غذا و دارو دانشگاه و مدیران این معاونت  و تعدادی از صاحبان صنایع غذایی برگزار گردید، شرکت نمود.

به گزارش خبرنگار " وب دا "  واحدکرمانشاه در این نشست که با حضور تعدادی از صاحبان صنایع غذایی فعال در استان منعقد گردید ، مطرح گردید که علی رغم وظیفه نظارتی سازمان غذا و دارو که بظاهر امر، بازرسی و برخورد را به ذهن متبادر می سازد، این اداره بعنوان بخشی از ساختار مدیریتی در حوزه این صنعت برخود لازم میداند که بمنظور اصلاح امور ، علاوه بر بعد نظارتی به وجه مشورتی و مساعدتی هم نگاه بیاندازد و در همین راستا تا حد ممکن به حل مسئله و مشکل صنعت غذا کمک کند.

بنابر این گزارش آمده است :دانشگاه علوم پزشکی سعی کرده است مشکلات حوزه نظارتی خود را همراه با صاحبان فرآیند به سمع و نظر صاحب منصبان دلسوز برسانید و جلسه امروز که با عنایت جناب آقای دکتر مصری و اهتمام ریاست دانشگاه و  ومعاونت غذا و دارو و برگزار گردیده، در پی همین هدف است.

در ادامه دکتر قباد محمدی عضو هیئت علمی دانشگاه و معاون غذا و دارو  به بیان مجموعه تلاشها و حمایتهای صورت گرفته در حوزه صنایع غذایی، بهداشتی و آرایشی پرداخته و سپس مهندس پروین رضایی رئیس انجمن صنایع غذایی و مدیر عامل پاکمایه در خصوص مشکل کمبود نقدینگی صنایع به بحث پرداخته و طرح پیشنهادی را ارئه نمود.

طی این جلسه که  دو ساعت بطول انجامید تولید کنندگان استان به بحث در خصوص موانع و مشکلات پرداخته و در خاتمه دکتر مصری نیز ضمن تشکر از عزیزان ، به بیان نقطه نظرات خود پرداخت .

گفتنی است دکتر نیکبخت با استماع نقطه نظرات صاحبان صنایع و مسئولان و مدیران ؛ پیگیری موارد مطرح شده در جلسه را از اولویت ها دانسته و بر مساعدت مسئولان استان و نیز مشارکت و همکاری مسئولان و صاحبان صنایع برای مرتفع نمودن مشکلات موجود تاکید نمودند.

 
1
1

۲۴ شهریور ۱۳۹۲ ۱۲:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید