اخبار

کلینیک ویژه شماره 3 دانشگاه " مادر " آغاز به کار کرد

کلینیک ویژه شماره 3 دانشگاه " مادر "  آغاز به کار کرد
کلینیک مادر با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی گردیده است ، اعلام آمادگی کرد تا با مشارکت سایر شهروندان در نقاط دیگر شهر کرمانشاه مراکزی مشابه راه اندازی گردد.

با حضور تعدادی از مسئولان و پزشکان پیشکسوت کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شماره 3 دانشگاه با نام مادر افتتاح شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی  در مراسم اففتاح این کلینیک  گفت : به منظور رفاه حال مردم ، این دانشگاه درصدد است تا در نقاط مختلف شهر نسبت به راه اندازی کلینیکهای ویژه اقدام نماید تا هم موجب کاهش تردد در نقاط مرکزی شهر و هم مایه سهولت دسترسی مردم گردد.

به گزارش خبرگزاری وب دا کرمانشاه ، دکتر محمدرضا نیکبخت افزود : این دانشگاه ، به دنبال راه اندازی کلینیک مهدیه و کلینیک شماره 2 دانشگاه در خیابان کسری ، کلینیک ویژه شماره سه را در منطقه 22 بهمن  راه اندازی نموده است.

دکتر نیکبخت در خصوص خدمات ارائه شده در این کلینیک گفت : در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره 3 که با نام " مادر " نامگذاری گردیده است ، در نخستین گام پزشکان فوق تخصص و متخصص قلب و عروق ، داخلی ، جراحی پلاستیک و ترمیمی ، ارتوپدی و جراحی مفاصل ، زنان و زایمان ، روان پزشکی و گروه کارشناسی روانشناسی به مراجعان ارائه خدمت می نمایند.

دکتر نیکبخت با اشاره به اینکه خدمات این کلینیک با تعرفه دولتی ارائه می شود گفت : بیماران می توانند عصرها از ساعت 3 تا 8 در این مرکز دانشگاهی که با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه اداره می شود ، پذیرش و مورد معالجه قرار گیرند. 

وی با اشاره به اینکه کلینیک مادر با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی گردیده است ، اعلام آمادگی کرد تا با مشارکت سایر شهروندان در نقاط دیگر شهر کرمانشاه مراکزی مشابه راه اندازی گردد.

5
4
3
2
1

۱۷ مهر ۱۳۹۲ ۰۹:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید