اخبار

بلندترین ارتفاع کوه تفتان استان سیستان بلوچستان با اتفاع 3940متری در وضعیت جوی مناسب توسط گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فتح گردید.

بلندترین ارتفاع کوه تفتان استان سیستان بلوچستان با اتفاع 3940متری در وضعیت جوی مناسب توسط گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه فتح گردید.
برنامه بعد دوندگی ملایم مسیر 17 کیلومتری سراب نیلوفر می باشد محل تجمع ساختمان شماره یک ستاد دانشگاه زمان اذان صبح تاریخ 08/09/1392 می باشد. متقاضیان جهت ثبت نام وکسب اطلاع بیشتر می توانند با آقای بابک بهرامیان کارشناس حقوقی شاغل در ساختمان ستاد دانشگاه به شماره تماس8358423و 09183351263 هماهنگی نمایند.​​​ ​

بدنبال اطلاع رسانی و فراخوان ، افراد علاقمند  به شرح ذیل داوطلب  صعود به قله تفتان شدند. 

19 19
  1    2  3  4  8

      سیامک    پُردلی          نادر    منتظریانی             محمد     داهیم                محمد      خزایی      بابک  بهرامیان      

    76    9      9

       نوذر محمدی                محسن  کهریزی                   بهمن  عبدی                   حاجی رنجبر               

  9         5

علی محمودی(راننده)        حسینعلی  فعلی(راننده)

شرح برنامه:

اجرای برنامه گروه کوهنوردی دانشگاه  با عنایت به حمایت ریاست محترم دانشگاه و دیگر مسؤولین محترم دست اندرکار صورت گرفت.بدین وسیله از زحمات آنها قدردانی می گردد.و آرزوی توفیق آنها را از خداوند منان خواستاریم.

برابر زمان بندی که در ماه اخیر از سایت دانشگاه اعلام شده بود داوطلبین گروه گوهنوردی دانشگاه در ساعت 00/21 روز سه شنبه تاریخ 21/08/1392 بوسیله مینی بوس دانشگاه با توکل به خدا از ساختمان ستاد دانشگاه حرکت نمودند .  از آنجایی که از طریق رسانه ها  وضعیت جوی روز جمعه  برای منظقه زاهدان بارش رحمت الهی اعلام شده بود گروه مذکور با هماهنگی رانندگان محترم برنامه صعود به قله را از روز جمعه به روز پنج شنبه موکول نمودند با عنایت به مشکلات نبود سوخت نفت گاز بدون حواله در استان سیستان و بلوچستان ،که منجر به تهیه سوخت مذکور بصورت آزاد(بازار سیاه) گردید خوشبختانه  به پاس خداوند یکتا و برنامه ریزی صورت گرفته اول وقت روز پنج شنبه پس از انجام فرایض دینی درابتدای  دره گل (حاشیه اردوگاه که درب آن قفل وزنجیر شده بود) ساعت 30/05 صعود گروه یادشده در مخالف جریان  آب آهکی جاری  آغاز گردید مسیر دره به تنگ گلو منتهی می گردد که بدون آب بود و در زمان بارش و فصل سرما آب رودخانه جاری می گردد و بدنبال آن راه پایکوب پناهگاه صبحَ در مسیر موجود می باشد که مسافت پیمایش آن بوسیله  گروه کوهنوردی دانشگاه 140دقیقه بطول انجامید و ادامه آن به قله های تفتان منتهی می شودکه از پناهگاه تا قله ماده کوه 105دقیقه پیمایش شد.

1

14

جوی جاری دره گل با آب دو رنگ سفید و زرد  متفاوت در مجاورت یکدیگر 

8

8

دره تنگ گلو 

لازم به یادآوری است دره میان ارتفاعات بلند کوه ریزشی که مشابه خاک فشرده شده می باشد قرار دارد و حرکت در بستر روخانه در فصل سرما توصیه نمی گردد و باید مسیرهای موجود دیگر را دنبال نمود.

6

پناهگاه صبحَ

1

4 

 ساعت 10/09 که قله ماده کوه کوه تفتان فتح گردید  باد شدیدی می وزید و جریان گازهای متصاعد از حفره موجود در قله با تغییر مسیر باد، گروه فوق الذکررا تهدید می نمود.بدنبال آن قله نرکوه فتح شد.

3

در مسیر بازگشت حوالی اوسط مسیر به گروه کوهنوردی  سیلان اصفهان ملحق شدند به یادگار تصویر برداری صورت گرفت.

 7

حوالی ساعت 00/12 بوسیله مینی بوس مسیر بازگشت به کرمانشاه را طی نمودند.

مضافاٌ اینکه از مسجد ابوالفضل،ارگ قدیم بم ،شاهزاده ماهان کرمان،حمام گنجغلی خان بازار کرمان بازدید بعمل آمد.

 12

9

ارگ قدیم شهر بم

11

محله شاهزاده ماهان کرمان 

10

بحران لحظه ای بارش تگرگ در یک محدوده کویری

درنهایت ساعت 30/06 روز یکشنبه تاریخ 26/08/1392 بدون مشکلی به ساختمان ستاد دانشگاه رسیدند.

   -برنامه بعدی گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  دوندگی ملایم  مسیر 17 کیلومتری جاده حاشیه اتوبان سراب نیلوفر می باشد محل تجمع ساختمان شماره یک ستاد دانشگاه است.زمان اذان صبح تاریخ 08/09/1392 می باشد.
دربرنامه فوق تحویل مبلغ دو هزار تومان به آقای بابک بهرامیان الزامی می باشد

(شماره سپهرکارت بانک صادرات آقای بابک بهرامیان 6713  3143  6917  6037 می باشد)

متقاضیان جهت ثبت نام وکسب اطلاع بیشتر می توانند با آقای  بهرامیان کارشناس حقوقی شاغل در ساختمان ستاد دانشگاه به شماره تماس8358423و 09183351263 هماهنگی نمایند.​​​ ​

توصیه می گردد متقاضیان علاقه مند هنگام ورزش دو در تاریخ یادشده مجهز به لباس ورزشی باشند.

شرح برنامه:

حرکت پس از اقامه نماز از ستاد دانشگاه شروع می شود ابتدای جاده سراب نیلوفر(ایستگاه بازرسی) شرکت کنندگان شروع به دو بصورت گروهی می نمایند و باید تابع نفر اول(سرقدم) باشند و پس از رسیدن به منطقه سراب نیلوفر در صورت مساعد بودن وضعیت هوا  اقدام به نرمش گروهی وسپس از آنها با کیک وآب میوه پذیرایی می گردد.و بازگشت آنها بوسیله خودرو دانشگاه به ستاد دانشگاه برنامه ریزی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۲۷ آبان ۱۳۹۲ ۰۶:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید