اخبار

رییس دانشگاه علوم پزشکی : ساخت بیمارستان 50 تختخوابی سوختگی یکی از ضروریات بخش درمان استان است

رییس دانشگاه علوم پزشکی : ساخت بیمارستان 50 تختخوابی سوختگی  یکی از ضروریات بخش درمان استان است
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: ضرورت دارد ساخت بیمارستان 540 تختخوابی به منظور جایگزین شدن آن با بیمارستانهای فرسوده کرمانشاه هر چه سریعتر آغاز شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: ضرورت دارد ساخت بیمارستان 540 تختخوابی به منظور جایگزین شدن آن با بیمارستانهای فرسوده کرمانشاه هر چه سریعتر آغاز شود.

دکتر محمدرضا نیکبخت با اشاره به ضرورت ساخت بیمارستان 540 تختخوابی که مصوب دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیمارستانهای «امام خمینی(ره)» و «معتضدی» کرمانشاه فرسوده هستند و ساخت این بیمارستان می تواند جایگزین مناسبی برای این بیمارستانهای فرسوده باشد.

دکتر نیکبخت با اشاره به اینکه مجری ساخت بیمارستان 540 تختخوابی اداره کل راه و شهرسازی می باشد، اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت این بیمارستان را 67 میلیارد تومان اعلام کرد.

وی تاکید کرد: تاکنون چهار میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص داده شده و ضرورت دارد اداره کل راه و شهرسازی با توجه به اهمیت و ضرورت وجود این بیمارستان، ساخت آن را هر چه سریعتر آغاز کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با اشاره به شروع عملیات اجرایی ساخت بیمارستان سوختگی، گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی این بیمارستان که از جمله مصوبات سفر رهبری است آغاز شده است.

نیکبخت پیشرفت فیزیکی این پروژه را 15 درصد اعلام و ساخت این بیمارستان 50 تختخوابی را یکی از ضروریات بخش درمان استان دانست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت این بیمارستان را 17 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: امسال چهار میلیارد تومان اعتبار برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

۲۱ دی ۱۳۹۲ ۱۴:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید