اخبار

تعطیلی مدرسه ای در کرمانشاه اقدامی درجهت کنترل بیماری بوده است.

دکتر منصوری : تعطیلی مدرسه استقلال در کرمانشاه طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته پیش اقدامی بود که از جانب آموزش و پرورش به منظور کنترل بیماری صورت گرفته بود و ضرورتاً به معنای ابتلا 15 درصد دانش آموزان به این بیماری نبوده است.
 

 
تمامی ۱۳ بیمار مبتلا به آنفلو آنزای خوکی بهبود کامل یافته اند/منتظر ورود واکسن هستیم

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: از خرداد ماه سال جاری تاکنون تعداد 13 نفر در استان کرمانشاه به آنفلو آنزای نوع A مبتلا شده اند که همه آنها بهبود کامل یافته اند.

 دکتر فیضل الله منصوری در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار داشت: هم اکنون اپیدمی آنفلوآنزای خوکی به فاز شش رسیده است و راهکارهای مبتنی بر مهار بیماری در این فاز نتیجه ای در بر نخواهد داشت و تنها تلاش ما در جهت ممانعت از گسترش بیماری و ایجاد فرصت برای آموزش و ورود واکسن بیماری است.

 دکتر منصوری در ادامه تصریح کرد: واکسن این بیماری تولید شده و کشور ایران نیز برای خرید آن تقاضای خود را اعلام کرده و حتی قرار داد منعقد نموده است، اما اینکه چه زمان واکسن بیماری وارد استان کرمانشاه شود قابل پیش بینی نیست.

 وی با اشاره به اینکه ابتلا 15 درصد دانش آموزان هر کلاس به آنفلو آنزای خوکی به معنای تعطیلی آن کلا س بمدت یک هفته است، گفت: تعطیلی مدرسه استقلال در کرمانشاه طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته پیش نیز اقدامی بود که از جانب آموزش و پرورش به منظور کنترل بیماری صورت گرفته بود و ضرورتاٌ به معنای ابتلا 15 درصد دانش آموزان به این بیماری نبوده است.

۶ آبان ۱۳۸۸ ۰۹:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید