اخبار

دکتر امینی خواستار توسعه فضای اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) شد.

بیمارستان 515 تختخوابی امام رضا(ع) یکی از بزرگترین بیمارستانهای غرب کشور است و حجم مراجعه به آن از خود استان و استانهای همجوار زیاد است، اما فضای اورژانس با چنین بیمارستان مجهزی تناسب ندارد.
 


خبرگزاری دانشجویان ایران - کرمانشاه


شرایط اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) نامطلوب است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در تذکری به وزیر بهداشت تقاضای خود را برای توسعه فضای اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) شهر کرمانشاه مطرح کردم.

 

دکتر جهانبخش امینی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه اظهار داشت: بیمارستان 515 تختخوابی امام رضا(ع) یکی از بزرگترین بیمارستانهای غرب کشور است و حجم مراجعه به آن از خود استان و استانهای همجوار زیاد است، اما فضای اورژانس با چنین بیمارستان مجهزی تناسب ندارد.

 

امینی در ادامه تصریح کرد: اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) از ابتدا طراحی نشده است، بلکه پس از راه اندازی بیمارستان فضایی را به آن اختصاص داده اند؛ فضایی کوچک و نامناسب که چیزی جز نارضایتی مراجعه کنندگان را به همراه ندارد، تذکر داده شده به وزیر بهداشت نیز در جهت فراهم کردن رضایت مردم و ارائه خدمات بهتر بود.

 

وی گفت: باید بخش جدیدی در کنار اورژانس فعلی تاسیس شود تا بتواند به بیماران نیازمند خدمات فوری ارائه دهد.

 

دکتر امینی در خاتمه تصریح کرد: بیمارستان امام رضا(ع) بسیار مجهز است و فضای نامطلوب اورژانس در ارزیابیهای صورت گرفته در خصوص این بیمارستان تاثیر منفی خواهد داشت.

۱۲ آبان ۱۳۸۸ ۱۰:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید