اخبار

مدیر بودجه ، اعتبارات و پایش دانشگاه منصوب شد

از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه مدیر بودجه ، اعتبارات و پایش دانشگاه منصوب شد

 

دکتر ابراهیم شکیبا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه طی ابلاغی دکتر محمد سعید سریری را به سمت سرپرست مدیریت برنامه ریزی ، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه منصوب و از خدمات سرکار خانم اسور مدیر سابق تقدیر کرد.

معاون توسعه دانشگاه گفت: این مدیریت دارای مسئولیت و رسالتی سخت است و باید با بودجه ریزی و کنترل و نظارت بر ورودی و خروجی اعتبارات ،سازمان را در مسیر پیشرفت قرار دهد وپذیرش این مسئولیت توسط مدیری با سابقه ای خوب در این زمینه  نوید آینده ای مناسب را به ما می دهد.

دکتر شکیبا  معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه افزود: در دوسال اخیر که مشکلات بودجه ای نمایان بود دانشگاه با  همکاری  و هماهنگی بخش های مختلف و بویزه تعامل مدیریت بودجه و اعتبارات با سایر بخش ها توانست سختی ها را پست سر بگذارد و در پرداخت ها و انجام سایر امورات مثل ساخت و سازها  و خرید تجهیزات 1زشکی و آزمایشگاهی  ضروری جزو دانشگاههای برتر باشد .

وی اضافه کرد: دانشگاه  ما بدون بدهی و با طلب 46 میلیاردی از بیمه ها به سال 93 قدم گذاشته و با توجه به عنایات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ریاست محترم جمهوری و وزارت متبوع به بخش سلامت وتأمین بخشی از اعتبارات سلامت ازمحل هدفمندی یارانه ها انشاء ا... شاهد شکوفایی بخش سلامت خواهیم بود تا مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی خدمات در خور شأن خود را دریافت نمایند.

۲۳ فروردین ۱۳۹۳ ۱۴:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید