اخبار

رئیس دانشگاه : ابلاغ برنامه ها و سیاست های کلان نظام سلامت توسط مقام معظم رهبری اهمیت سلامت را مشخص کرد

رئیس دانشگاه : ابلاغ برنامه ها و سیاست های کلان نظام سلامت توسط مقام معظم رهبری اهمیت سلامت را مشخص کرد
دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی ابلاغی دکتر مهدی زبیری را به سمت رئیس دانشکده پزشکی منصوب کرد.

دکتر محمدرضا نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طی ابلاغی دکتر مهدی زبیری را به سمت رئیس دانشکده پزشکی منصوب کرد.

در مراسم تقدیر و معارفه رئیس دانشکده پزشکی که با حضور جمع کثیری از اعضای هیئت علمی ، مدیران و مسئولان و کارکنان در محل دانشکده برگزار گردید رئیس دانشگاه گفت: مهمترین کار نظام سلامت و سیاست های کلی ،آن است که توسط رهبر معظم انقلاب ایلاغ شد و مشارکت و همت همه سازمانهای سلامت محوررا می طلبد تا بخش سلامت از این فرصت بسیار عالی استفاده لازم را ببرد .

دکتر نیکبخت افزود: رهبری انقلاب ، رئیس جمهور ، وزیر بهداشت،وزیر رفاه و کلیه مسئولان با عزمی جدی ارتقاء نظام سلامت را خواستار هستند و اختصاص بخشی از اعتبارات سلامت از محل هدفمندی یارانه ها می تواند در روند روبه رشد این بخش تأثیر فوق العاده داشته باشد.

وی افزود: در سیاست های وزارت متبوع کاهش هزینه ها از جیب مردم و بهره مندی آنان از خدمات با کیفیت  تر و تجهیزات  لازم در محل بیمارستانهاست و کاهش میزان زایمان های سزارینی از دیگر سیاست هاست که  هزینه های زایمان طبیعی را رایگان خواهد کرد.

رئیس دانشگاه  در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت :جذب 79 عضو هیئت علمی درسه سال اخیر و در شرف انجام بودن 24 پرونده دیگر از اقداماتی دانست که با 10 سال قبل از آن قابل مقایسه است.

دکتر نیکبخت تلاش کارکنان دانشگاه برای پیشرفت همه جانبه مثبت ارزیابی کرد و به تکریم ارباب رجوع اشاره و اظهار داشت، باید برای مراجعان و حقوق مردم احترام قائل باشیم.

دکتر نیکبخت بیان داشت پیشرفت های چند سال اخیراین دانشگاه در بخش های درمانی ، آموزشی ، پژوهشی و... به همت اساتید ،کارکنان و برنامه ریزی های مسئولان خیلی خوب بوده و فعال نمودن بخش پیوند مغز استخوان و کاشت حلزون گوش و خرید یک دستگاه سی تی اسکن و یک دستگاه رادیوتراپی کیفیت خدمات را به نحو مطلوب افزایش خواهد داد.

در این مراسم دکترسید حمید  مدنی گزارشی از عملکرد 5 ساله خود ارائه داد و دکترمهدی زبیری سرپرست جدید دانشکده نیز برنامه های آتی خود را تشریح کرد.

56

155 

 

 

 

 

2

 

 

 

 دکتر مهدی زبیری رئیس جدید (عکس شماره یک)

دکتر سید حمید مدنی رئیس سابق دانشکده پزشکی(عکس شماره2)

۲۳ فروردین ۱۳۹۳ ۱۴:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید