اخبار

رییس دانشگاه : اجرای طرح تحول نظام سلامت مایه نجات سیستم سلامت می شود

رییس دانشگاه : اجرای طرح تحول نظام سلامت مایه نجات سیستم سلامت می شود
دکتر نیکبخت : در این طرح فقط 10 درصد هزینه های بستری و درمان از بیماران اخذ می گردد

از نیمه دوم اردیبهشت ماه اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور آغاز می شود و این طرح می تواند موجب نجات سیستم سلامت شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی کرمانشاه با اعلام این مطلب گفت : در این طرح که در راستای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اینکه خانواده ها غیر از رنج بیماری ، دغدغه دیگری نداشته باشند ،  به اجرا در می آید و در آن بیشترین کمک به مردم و بیماران می شود.

دکتر محمدرضا نیکبخت که در نشست مسئولان IT حراست دانشگاه های علوم پزشکی کشور سخن می گفت افزود : در این طرح فقط 10 درصد هزینه های بستری و درمان از بیماران اخذ می گردد و باقیمانده هزینه ها توسط بیمه ها و وزارت بهداشت پرداخت می شود.

دکتر نیکبخت افزود : اجرای صحیح این طرح نیاز به همکاری همه نهادها و سازمان ها و نیز خود مردم دارد و همه باید در این راستا کمک کنند کما اینکه یکی از مسائل مد نظر ریاست محترم جمهوری همین امر بوده و توان اعضای دولت بر اجرای آن بسیج شده است .

وی با اشاره به اینکه مشکلات زیاد هزینه های درمانی برای بسیاری از خانواده ها وجود داشته و باغث رنج و آزار آنان می شود و عملا غیر قابل پرداخت می باشد اجرای این طرح را موجب نجات خانواده ها دانست و گفت : این طرح می تواند تبدیل به یک خدمت بسیار ارزشمند به مردم گردد .

دکتر نیکبخت همچنین آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای اجرای این طرح اعلام نمود و گفت : با تمام توان تلاش می کنیم تا این طرح در استان به طور کامل به اجرا در آید.

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید