اخبار

هوای کرمانشاه امروز در وضعیت هشدار است !

هوای کرمانشاه امروز در وضعیت هشدار است !
هم اکنون میزان غلظت آلایندگی هوا در شهر کرمانشاه 204 میکروگرم بر متر مکعب است.
مسوول ایستگاه سنجش آلودگی هوای اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه روز یکشنبه گفت: میزان آلایندگی هوای کرمانشاه در میانگین هشت ساعته امروز (24 تا 8 صبح) 176میکروگرم بر متر مکعب هوا بوده است.

ˈسعید دزفولی نژادˈ با بیان اینکه شاخص آلودگی این رقم 122 است، افزود: این بدان معناست که هوای کرمانشاه در میانگین هشت ساعته امروز در وضعیت هشدار سپری شده است.

وی گفت: هم اکنون میزان غلظت آلایندگی هوا در شهر کرمانشاه 204 میکروگرم بر متر مکعب است.

دزفولی نژاد میانگین 24 ساعته غلظت ذرات در شهر کرمانشاه طی روز گذشته را 178میکروگرم بر متر مکعب هوا اعلام و تصریح کرد: شاخص آلودگی این رقم عدد 124 است و این بدان معناست که هوای شهر کرمانشاه در روز گذشته نیز در وضعیت هشدار سپری شده است.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه نیز گفت: از عصر امروز بتدریج از میزان غلظت ذرات در جو استان کاسته می شود.

ˈمحمد خسرویˈ  افزود: براساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی ، هوای استان کرمانشاه از فردا تا اواخر هفته جاری عاری از غبار خواهد بود.

وی با بیان اینکه هم اکنون غبار رقیق دید افقی کرمانشاه را به هشت هزار متر کاهش داده، گفت: همچنین اکنون دید افقی در شهرهای سرپل ذهاب و سومار به ترتیب به زیر پنج کیلومتر و هشت کیلومتر کاهش یافته است.

از عصر روز جمعه (16 خرداد) توده ای از گرد و غبار وارد استان کرمانشاه شده و اکثر نقاط این استان، بویژه شهرهای مرزی را آلوده کرده است.

۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید