اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به "" دانشگاه تیپ 1 "" ارتقا یافت.

دکتر نوری زاد ضمن تبریک این موفقیت چشمگیر آن را از طرف دانشگاهیان استان به شهدای گرانقدر و مردم صبور و عزیز کرمانشاه تقدیم کرد.

سرانجام پس از چهل سال فعالیت ، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی کرمانشاه مفتخر گردید تا به عنوان اولین و تنها دانشگاه علوم پزشکی غرب کشور در زمره دانشگاه های تیپ 1 کشور قرار گیرد.

دکتر نوری زاد ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت : در نشستی که اواخر هفته گذشته با حضور وزیر محترم بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و معاونت آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد ، دانشگاه ، هیات ممیزه اعضای هیات علمی را کسب کرد و بدین ترتیب با دارابودن هیات ممیزه ، شش دانشکده و بیش از سه هزار دانشجو و سایر ملزومات رسما به عنوان دانشگاه تیپ 1 کشور دست یافته و درکنار دانشگاههایی چون تهران تبریز و شیراز قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ، درمانی کرمانشاه ضمن شادباش به تمام مردم فهیم استان کرمانشاه ، مسوولان دلسوز استان ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، جامعه دانشگاهی و همکاران گرامی گفت : رسیدن به این جایگاه مهم کار آسانی نبود و دستاورد بزرگیست که با تلاش جمعی تمامی همکاران به آن نائل آمده ایم.

دکتر نوری زاد این موفقیت را برای استان مایه مباهات و خیر و برکت دانسته و آن را از طرف دانشگاهیان استان به شهدای گرانقدر و مردم صبور و فهیم کرمانشاه تقدیم کرد.

۲۳ آبان ۱۳۸۸ ۱۴:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید