اخبار

امام جمعه و فرماندار کنگاور از روند اجرای تحول نظام سلامت بازدید کردند

امام جمعه و فرماندار کنگاور از روند اجرای تحول نظام سلامت بازدید کردند
رئیس شبکه بهداشت ودرمان کنگاور : خوشبختانه در بیمارستان شهید دکتر چمران ارائه خدمات مطلوب است

امام جمعه و فرماندار کنگاور از روند اجرای تحول نظام سلامت به همراه اعضای ستاد اجرایی تحول نظام سلامت از بیمارستان شهید دکتر چمران این شهرستان بازدید کردند.
فرماندار و امام جمعه شهرستان کنگاور از بخش های مختلف بیمارستان شهید دکتر چمران بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای تحول نظام و درمان مراجعان به بیمارستان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگاور، در این بازدید دکتر الماسی، رئیس شبکه بهداشت ودرمان کنگاور ضمن تشریح وضعیت قسمت های مختلف بیمارستان ، با بیان این که خوشبختانه در بیمارستان شهید دکتر چمران ارائه خدمات مطلوب است به مزایای طرح تحول سلامت نیز اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح کار را برای بیماران بسیار راحت می کند وقتی بیمار با خیال راحت درمان شود آرامش زیادی می یابد و این یکی از مهمترین نقاط قوت این طرح است که نتیجه اش به چشم می آید.

دکتر آرش  الماسی افزود: آگاهی پرسنل و پزشکان نسبت به طرح تحول سلامت خوب است و طبعاً طرح سلامت ابهاماتی نیز دارد که به مرور زمان روشن خواهد شد و  با صبر و حوصله مشکلات به تدریج حل خواهد شد.

 در این بازدید چند ساعته، امام جمعه شهرستان نیز برتجهیز و ارائه کامل خدمات تخصصی توسط پزشکان در این بیمارستان در سال جاری تاکید کرد.
همچنین فرماندار شهرستان نیز ضمن تشکر از پزشکان وکادر این بیمارستان ، افزایش تعداد پزشکان متخصص حاضر در بیمارستان  ،  در این شهرستان را مورد تاکید قرار داد.
۳۱ خرداد ۱۳۹۳ ۱۰:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید