اخبار

ساخت کلینیک های متعدد راهکار تمرکز زدایی پزشکان از پارکینگ شهرداری است

ساخت کلینیک های متعدد راهکار تمرکز زدایی پزشکان از پارکینگ شهرداری است
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ساخت کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی در نقاط مختلف شهر را راهکاری اساسی جهت تمرکززدایی پزشکان از منطقه پارکینک شهرداری دانست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ساخت کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی در نقاط مختلف شهر را راهکاری اساسی جهت تمرکززدایی پزشکان از منطقه پارکینک شهرداری دانست.

دکتر حسین کریم به تمرکز پزشکان در منطقه پارکینگ شهرداری شهر کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: برای رفع این مشکل ابتدا باید زمینه و زیر ساخت های کار مهیا شده و سپس اقدام به تمرکز زدایی پزشکان از این منطقه صورت گیرد.

وی به ساخت دو کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در نزدیکی بیمارستان طالقانی و بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه اشاره کرد و افزود: با ساخت این دو کلینیک و بهره برداری از آنها قطعا بسیاری پزشکان از مرکز شهر به این دو کلینیک انتقال داده خواهند شد.

دکتر کریم ساخت کلینیک های اینچنینی را در نگهداری پزشکان فوق تخصص در استان نیز موثر دانست و اظهار کرد: برای ماندگاری این پزشکان سیاست های ترغیبی نیز در دستور کار قرار دارد.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ساخت کلینیک های متعدد در چند سال آینده بحث تمرکز پزشکان در پارکینگ شهرداری تا حد زیادی مرتفع خواهد شد.

دکتر کریم خاطر نشان کرد: همچنین در راستای بحث تمرکز زدایی پزشکان در پارکینگ شهرداری مدتهاست که مجوز تاسیس مطب در این منطقه از شهر صادر نی شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر سیستماتیک و منطقی شدن توزیع پزشکان در سطح استان، عنوان کرد: اولویت اول قطعا شهرستانها خواهند بود و ترغیب پزشکان برای ماندن در شهرستان و کم شدن بار مرکز استان در دستور قرار دارد.

۱۵ تیر ۱۳۹۳ ۰۹:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید