اخبار

دکتر کریم : ثبات حال حاضر و امید فراهم آمده در مردم ، فرصتی برای توسعه است

دکتر کریم : ثبات حال حاضر و امید فراهم آمده در مردم ، فرصتی برای توسعه است
در این زمان باید با آرامش ایجاد شده در زمینه های داخلی و خارجی بادید برای توسعه و کارکردن بر اساس برنامه ریزی و هدفمند بپردازیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه با تبریک روز پزشک و روز داروسازی گفت :درگذشته پزشکان را حکیم می نامیدند و حکیم بودن بر طبیب بودن ارجحیت داشته است و یک معنای حکیم بودن اندیشیدن درخصوص اینکه چکار کنیم و به کدام سمت برویم است.

دکتر حسین کریم که در آیین تودیع و معارفه معاونین درمان و دانشجویی ، فرهنگی دانشگاه سخن می گفت افزود : بسیاری از ما پزشکان در دوران کودکی به دنبال این پرسش که قصد دارید در آینده چکاره شوید پاسخ می دادیم: پزشک . آنچه در آن دوران درنظر ما بود نه مسائل مادی بلکه اعتبار ، جایگاه و احترام پزشک در جامعه بوده است و روز پزشک فرصتی است برای بازگشتن به این نگرش و توجه به جایگاه معنوی پزشک و این یادبود و نامگذاری فرصتی است برای اینکه این جایگاه و موقعیت را قدر بنهیم.

دکتر کریم در این مراسم با تبریک روز کارمند به دو اثر متقابل رضایتمندی کارمندان و پرسنل که رضایتمندی مراجعان را در پی دارد و دیگر رضایت ارباب رجوع اشاره کرد و خواستار برقراری و شکوفایی این رابطه که رشد و تعالی را به همراه دارد گردید .

وی همچنین  با اشاره به هفته دولت یاد شهید رجایی و شهید باهنر را گرامی داشت و به تشرح شعار دولت مبنی بر تدبیر و امید پرداخت و گفت : اکنون زمان اندیشیدن و تدبیر در امور است و زمان ضربه خوردن از تصمیم های عجولانه و غیرکارشناسی و بی پشتوانه سرآمده است.

دکتر کریم ثبات حال حاضر و امید فراهم آمده در مردم و دولت  را فرصتی برای توسعه دانست و گفت : در این زمان باید با آرامش ایجاد شده در زمینه های داخلی و خارجی بادید برای توسعه و کارکردن بر اساس برنامه ریزی و هدفمند بپردازیم.

۴ شهریور ۱۳۹۳ ۱۵:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید