اخبار

اختصاص سه میلیارد و پانصدمیلیون ریال جهت تجهیز و توسعه دانشکده بهداشت دربازدید سرپرست دانشگاه

اختصاص سه میلیارد و پانصدمیلیون ریال جهت تجهیز و توسعه دانشکده بهداشت دربازدید سرپرست دانشگاه
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صبح روز شنبه هشتم شهریور ماه از دانشکده بهداشت بازدید و از طرح های در دست اجرای دانشکده بهداشت اظهار خشنودی کرد .

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صبح روز شنبه هشتم شهریور ماه از دانشکده بهداشت بازدید و از طرح های در دست اجرای دانشکده بهداشت اظهار خشنودی کرد .

دکتر کریم در این برنامه از آزمایشگاه ها ، فضاهای آموزشی ، اداری ، مراکز تحقیقاتی و طرح ها بازدید کرده ، در نشستی با حضور رییس دانشکده و تعدادی از اعضای هیأت علمی شرکت نموده و با آنان به تبادل نظر پرداخت.

سرپرست دانشگاه گفت در بازدید از دانشکده بهداشت با مجموعه ای شاداب و پرطراوت روبرو شدم و دریافتم که با هم فکری و مدیریتی که در اندیشه استفاده از امکانات موجود و بهره از نیروهای دانشکده است کارهای بزرگ انجام شده است.

وی داشتن برنامه و حرکت براساس نقشه راه و تعیین اهداف و سمت و سو و نیز تکیه بر ابداعات و تفکرات نو را از علل موفقیت این دانشکده ارزیابی کرد و گفت: خود اتکایی ، خلاقیت ، نوآوری و برنامه ریزی در کنار همدلی می تواند به سمت موفقیت راهگشا باشد.

دکتر کریم ضمن اعلام حمایت خود از طرح های دانشکده از جمله طرح تصفیه فاضلاب به آب قابل استفاده جهت فضاهای سبز و احیای درختان این حرکت را بسیار ارزشمند خواند و استفاده از برنامه های اقتصادی و درآمدزا و بازاریابی را یکی از برنامه هایی برشمرد که باید در مراکز دانشگاهی مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست که دکتر پاسدار رییس دانشکده به تشریح وضعیت دانشگاه پرداخت و تعدادی از اعضای هیأت علمی دیدگاه ها و پیشنهادات خود را ارائه نمودند ، دکتر کریم همچنین بر تقویت رشته های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تأکید کرده و آن را مایه افتخار و باعث پیشرفت کار دانست.

در این نشست همچنین سرپرست دانشگاه با اختصاص یک میلیارد و پانصد میلیون ریال جهت تهیه امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی آموزشی دانشکده و مبلغ دو میلیارد ریال جهت تفکیک سیستم فاضلاب ،  بهینه سازی فضای سبز دانشکده و تجهیز کلاس ها موافقت نمود و همچنین براساس درخواست دانشکده با  انتقال آزمایشگاه های دانشکده که قابلیت ارائه خدمات به سازمانهای دیگر را دارد به ساختمان متعلق به دانشگاه در خیابان مطهری موافقت نمود.

9
7

6
5
3
2
1

۸ شهریور ۱۳۹۳ ۱۵:۰۴

نظرات بينندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید