اخبار

معاون عمرانی استاندار : پروژه بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه با 4 میلیارد تومان آغاز بکار خواهد کرد

معاون عمرانی استاندار : پروژه بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه با 4 میلیارد تومان آغاز بکار خواهد کرد
نیک کردار : طرح سلامت طرح ارزشمندی بود که توسط دولت تدبیر و امید با وجود خالی بودن خزانه اندیشیده شد

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : در گذشته به دلیل کمبود پزشک در کشور، ما از کشورهای پاکستان، هند و فیلیپین برای مدوا و طبابت در کشور استفاده می کردیم این در حالی است که امروز ما به خاطر رشد در این رشته با مازاد پزشک عمومی مواجه ایم که نیازمند تدبیر است و همه این موفقیت ها در سایه انقلاب رخ داده است.

مهندس نیک کردار که در آیین روز پزشک سخن می گفت با بیان اینکه ما از قبل انقلاب به خودکفایی در بسیاری از عرصه ها رسیده ایم، افزود: طرح سلامت طرح ارزشمندی بود که توسط دولت تدبیر و امید با وجود خالی بودن خزانه اندیشیده شد و دغدغه بسیاری از بیماران که پرداخت هزینه های هتلینگ بود برطرف شد.

مجتبی نیک کردار با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و نتایج مثبت آن، افزود: با گرفتن 150 میلیارد دلار خون تازه ای به اقتصاد کشور تزریق خواهد شد.

وی در ادامه به بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این پروژه با 4 میلیارد تومان آغاز بکار خواهد کرد و در سال آینده از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار و به مجموعه نظام درمانی استان افزوده می شود.

نیک کردار در پایان به تخلفات پزشکی اشاره داشت و گفت: جامعه پزشکی از بهترین صنوف در کشور هستند که البته باید گفت در تمامی صنوف تخلف و سوء استفاده وجود دارد و در پزشکی نیز ممکن است این اتفاق رخ دهد.

۹ شهریور ۱۳۹۳ ۱۱:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید