اخبار

دانشکده داروسازی رتبه اول تولید مقاله به نسبت اعضای هیات علمی را در دانشگاه به خود اختصاص داده است

دانشکده داروسازی رتبه اول تولید مقاله به نسبت اعضای هیات علمی را در دانشگاه به خود اختصاص داده است
با بررسی نسبت تولید مقاله به اعضای هیأت علمی این دانشکده رتبه اول و بدون در نظر گرفتن این نسبت رتبه دوم تولید مقاله های علمی را به خود اختصاص داده است.

با بررسی نسبت تولید مقاله به اعضای هیأت علمی و نیز بدون در نظر گرفتن این نسبت دانشکده داروسازی رتبه اول تولید مقاله های علمی را به خود اختصاص داده است.

رئیس دانشکده داروسازی با اعلام این مطلب گفت: دانشکده داروسازی که از سال 1382 راه اندازی شده است هم اکنون با تعداد 20 نفر عضو هیأت علمی مشغول آموزش 247 دانشجوی داروسازی است.

دکتر مهدی مجرب که در نشست سرپرست دانشگاه با اعضای هیأت علمی دانشکده داروسازی سخن می گفت افزود: این دانشگاه تاکنون افتخار پرورش 193 دانش آموخته داروسازی را داشته است به موفقیت هایی از جمله کسب رتبه اول کشوری علوم پایه را در شهریور ماه سال 1391 به دست آورده است.

وی از برنامه های آتی این دانشکده در جهت کسب موافقت راه اندازی مقطع دکترای تخصصی در رشته های فارماکولوژی ، فارماکوگنوزی ، فارماسیوتیکس ، شیمی دارویی ، سم شناسی ، نانوفناوری دارو ، زیست مواد دارو و چندین رشته کارشناسی ارشد سخن گفت و برخی از چالش های این دانشکده از جمله کمبود فضاهای آموزشی ، کمبود امکانات آموزشی و نیز نبود عضو هیأت علمی در برخی از گرایش های تخصصی را برشمرد.

۱۲ شهریور ۱۳۹۳ ۱۴:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید