اخبار

دکتر کریم : دانشکده پزشکی باید به سمت استقلال حداکثری پیش برود

دکتر کریم : دانشکده پزشکی باید به سمت استقلال حداکثری پیش برود
سرپرست دانشگاه اشاره به نیاز به همدلی ، همفکری و هم راستایی اعضای هیأت علمی، بر نظم ، قانونمداری و خلاقیت تأکید کرد.

سرپرست دانشگاه صبح روز یکشنبه 23 شهریور ماه از دانشکده پزشکی بازدید کرد .

دکتر کریم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن حضور در دانشکده پزشکی در نشستی با حضور رئیس و معاونان دانشکده به بررسی مشکلات و نیازمندی های دانشکده پرداخته و با تبادل نظر با آنان راهکارهای لازم را ارائه و بر پیگیری جدی مشکلات تأکید نمود.

سرپرست دانشگاه در این نشست با اشاره  به نیاز به همدلی ، همفکری و هم راستایی اعضای هیأت علمی، بر نظم ، قانونمداری و خلاقیت تأکید کرد.

دکتر کریم تلاش در جهت حفظ و ارتقای دانشکده پزشکی به عنوان بزرگترین دانشکده دانشگاه را مهم ارزیابی نمود و گفت: ساماندهی گروه های آموزشی و برقراری نظم و انضباط می تواند باعث پرورش دانشجویان منظم تر و اجرای صحیح قوانین آموزشی شود.

وی در بخشی از سخنان خود به لزوم راه اندازی و احیاء پیوند اعضا در دانشگاه پرداخت و از دانشکده خواست تا نسبت به راه اندازی گروه آموزشی پیوند اقدام نمایند.

سرپرست دانشگاه ارتقای اعضای هیأت علمی به رتبه های بالاتر را از اهداف خود دانست و گفت: ارزیابی های درونی و نظارت باید تقویت شود و مدرسان به امر آموزش اهتمام جدی بنمایند.

وی با اذعان به اینکه کمبود فضای فیزیکی در دانشکده ها یکی از مشکلات اصلی است  اظهار امیدواری کرد با راه اندازی  مقدمات پردیس دانشگاه ومصوبه احداث در سال جاری کار احداث آن آغاز گردد.

دکتر کریم به منظور رفع پاره ای از مشکلات بر سر راه پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی ، امکانات لازم و نیز تعمیر ،مرمت و بازسازی بخش هایی از دانشکده با اختصاص مبلغ پنج میلیارد ریال به دانشکده موافقت نمود.

دکتر کریم همچنین از زحمات رییس ، معاونان ، اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشکده تقدیر نمود.


5
9
8
7
6
5

۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ۱۵:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید