اخبار

حضور پر رنگ دانشگاه علوم پزشکی در جشنواره زوج خوشبخت ایرانی

استقبال مراجعان از غرفه دانشگاه علوم پزشکی
 
 اولین جشنواره زوج خوشبخت ایرانی باهمکاری ستاد ساماندهی امور جوانان استان و سازمان مردم نهاد آوای ملکوت در تاریخ 2/9/88 در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.

در ابتدای این این مراسم که با حضور مطلع در امر ازدواج ، حجت الاسلام دهنوی ، مهندس غفوری استاندار کرمانشاه و حاج آقا فرهاد زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و دبیر  ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاههای  استان همراه بود ، حاج آقا دهنوی  در مورد مهم ترین و اساسی ترین تصمیم سرنوشت ساز در زندگی جوانان سخنانی بیان داشت و  در نهایت به جلسه پرسش و پاسخ انجامید که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت. در بخش بعدی جشنواره مهندس غفوری ،حاج آقا فرهاد زاده و حجت الاسلام دهنوی به بازدید از غرفه ها پرداختند.
غرفه دانشگاه علوم پزشکی که به همت اداره امور فرهنگی و مرکز مشاوره  حوزه معاونت دانشجوی فرهنگی و به صورت نمادین با بنر ، بوشور  ، پمفلت های از سخنان مقام معظم رهبری در امر ازدواج  تزئین شده بود مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت . حضور مشاوران دانشگاه ، شناسایی سایت ازدواج وتوزیع کتابهای مشاوره ازدواج که راهنمای ازدواج به هنگام وآگاهانه و آسان است از دیگر خصوصیات غرفه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بود که آنرا از بقیه غرفه ها متمایز می ساخت.

۴ آذر ۱۳۸۸ ۱۱:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید