اخبار

دکتر وزیری :طرح تحول نظام آموزشی به زودیی ابلاغ و اجرایی می شود

دکتر وزیری :طرح تحول نظام آموزشی به زودیی ابلاغ و اجرایی می شود
معاون آموزشی دانشگاه : مجموعه اعضای هیات علمی ،دانشجویان و کارکنان باید تلاش کنند تا از قافله فعال دانشگاه ها عقب نمانده دانشگاه خود را به طور جدی ارتقاء دهیم.

معاونت آموزشی  دانشگاه در نشست صمیمانه سرپرست دانشگاه با اعضای هیات علمی گفت : با اشاره به ابلاغ  سیاست های کلی علمی و فناوری کشور که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ گردیده ، گفت: به دنبال اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت ،طرح تحول نظام آموزشی دانشگاه ها نیز به زودی ابلاغ و به مرحله اجرا در خواهد آمد .

دکتر سیاوش وزیری گفت:مجموعه اعضای هیات علمی ،دانشجویان و کارکنان باید تلاش کنند تا از قافله فعال دانشگاه ها عقب نمانده ،  دانشگاه خود را به طور جدی ارتقاء دهیم.

دکتر وزیری با اشاره به موافقت ساخت پردیس دانشگاه در سفر معاونت برنامه ریزی راهبردی ریاست جمهوری ، این موفقیت را تبریک گفته و افزود : برای این مجموعه 8دانشکده تعریف شده که میتواند آرزوی بسیاری از دانشگاهیان را جامه عمل بپوشد. 

وی از صدور مجوز استخدام 80 عضو هیات علمی در سفر اقای دکتر نوبخت خبر داد و گفت :با 32 مجوز قبلی که برای جذب اعضای هیات علمی در اختیار داریم ، می توانیم ضمن افزایش تعداد اعضای هیات علمی به 435 نفر از  بسیاری از دانشگاهای منطقه پیشی بگیریم.

دکتر وزیری آنگاه از جهاد مستمر علمی سخن گفت و افزود :از جمله وظایف ما در این جهاد  تولید علم و توسعه نظریه پردازی،کاربردی کردن تحقیقات ، ارتقای جایگاه دانشگاه در سطح بین المللی ،توسعه علوم بنیادین ،دستیابی به علوم پیشرفته،ساماندهی و تقویت نظارت و ارزشیابی ،شناسایی نخبگان ،افزایش بودجه تحقیق و پژوهش ،حاکمیت مبانی اخلاقی و موازین اسلامی در آموزش ،ارتقای روحیه نشاط ،امید و خود باوری ،مناسب سازی سطوح در رشته های تحصیلی و توسعه صنایع و خدمات مبتنی  بر علم و فناوری است.

معاون آموزشی دانشگاه در  ادامه به سطح  بندی  دانشگاه های علوم پزشکی در کشور اشاره کرد و گفت : ما از جمله 14 دانشگاهی هستیم که امکان بین المللی شدن برایمان مهیاست، اما در صورتی که نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم به جایگاه پایین تر تنزل می کنیم .

۵ مهر ۱۳۹۳ ۱۲:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید