اخبار

معاون استاندار:در بهداشت مردم با کسی تعارف نخواهیم داشت

معاون استاندار:در بهداشت مردم با کسی تعارف نخواهیم داشت
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گفت: در بهداشت مردم و عرضه دام بهداشتی مماشات نخواهیم داشت و در این رابطه با کسی تعارف نخواهیم کرد.

 آیت ا.. آزرمی در سومین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان در سالجاری موضوع بهداشت مردم را یکی از مهمترین موضوعات و اقدامات مهم مدیریت استان برشمرد و افزود: در خصوص تامین بهداشت مردم با احدی مماشات نخواهیم کرد و این استان ملک عده ای نیست که بخواهند بهداشت مردم را در رابطه با عرضه غیر بهداشتی دام به مخاطره بیندازند.

وی تاکید کرد: نظارت دقیق بر محل عرضه دام جهت تامین و توجه ویژه به موضوع بهداشت مردم ضروری است و دستگاه های ذیربط در این زمینه مسولیت و وظیفه مهمی بر عهده دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری توجه به بهداشت مردم را اقدام اساسی عنوان کرد و گفت: در این خصوص استان ملک چند نفر نیست که بخواهند سلامت مردم را به مخاطره بیدازند، لذا چنانچه افرادی در این زمینه پافشاری کنند و قصد بی توجهی به بهداشت مردم را داشته باشند حتماً از طریق صداوسیما و رسانه ها آنها را به مردم معرفی خواهم کرد.

وی بیان داشت: جمعیت یک میلیون نفری استان را فدای چند نفر که فقط به منافع خود در بحث کشتار دام می اندیشند، نخواهیم کرد و از دستگاه های ذیربط می خواهیم که برخورد شدیدی با این افراد داشته باشند.

آزرمی خاطر نشان ساخت: اگر نیاز باشد از سازمان صنعت ، معدن و تجارت خواهیم خواست که نسبت به عرضه بهداشتی گوشت قرمز که سلامت مردم را به دنبال داشته باشد اقدام کند و من از مردم هیچ موضوعی را مخفی نخواهم کرد  و آنها را در جریان بعضی مشکلات کشتارگاه ها خواهم گذاشت و همه قضایا را برای افکار عمومی بیان می کنم.

وی خواستار تشکیل گروهی متشکل از دفتر امور اجتماعی استانداری، فرمانداری کرمانشاه، دادگستری، شهرداری کرمانشاه، جهادکشاورزی، صنعت ، معدن و تجارت ، دامپزشکی و تعزیرات برای بررسی دقیق از نحوه کشتارگاه ها شد و گفت: این گروه هر چه سریعتر نسبت به موضوع بررسی دقیقی داشته باشند و برای جلسه آینده نتایج حاصله را گزارش نمایند.

وی همچنین با انتقاد از قیمت بالای گوشت در استان کرمانشاه نسبت به دیگر استان ها گفت: این پذیرفتنی نیست که قیمت گوشت در کرمانشاه نسبت به دیگر استان ها بالاتر باشد لذا دستگاه های ذیربط در این زمینه موظف به تلاش و اهتمام جهت کاهش قیمت گوشت هستند.

معاون سیاسی و امنیتی در پایان بر جمع آوری عرضه های گوشت قرمز در بین راه ها که سلامت مردم را به مخاطره می ندازد ، تاکید کرد.

در این جلسه گزارشی از وضعیت کشتار غیر مجاز دام در استان توسط دامپزشکی استان ارائه گردید.

۵ مهر ۱۳۹۳ ۱۲:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید