اخبار

حجت الاسلام کاظمی اصل : اولین آفتی که دانشجویان را تهدید می کند کبر و غرور است

حجت الاسلام کاظمی اصل : اولین آفتی که دانشجویان را تهدید می کند کبر و غرور است
من هم اکنون در تمام شما عزیزان نشاط و شادی خاصی را می بینم و شما باید تلاش کنید این نشاط و شادمانی را هیچگاه از دست ندهید

حجه الاسلام والمسلمین  کاظمی اصل مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری صبح چهارشنبه شانزدهم مهرماه در همایش توجیهی دانشجویان جدیدالورود که در مجتمع تفریحی ،فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) واقع در شهرستان صحنه برگزار گردید ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت  پذیرش آنان در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: همگی شما موفق شده اید اما حفظ و مراقبت و محافظت از آن بسیار مهم است و شما باید  بسیار محکم و  قوی باشید و همواره به جای اینکه به دنبال این باشید  که چه کارهایی را انجام بدهید که رشد کنید فکر کنید که چه کارهایی را نباید انجام بدهید تا رشد کنید.

کاظمی اصل گفت: یکی از کارهایی  را که شما در این زمینه باید بکنید آسیب شناسی است و اولین آفتی که شما را تهدید می کند کبر و غرور است که نباید بگذارید گریبان تان را بگیرد. مساله دوم این است  که من هم اکنون در تمام شما  عزیزان نشاط و شادی خاصی را می بینم و شما باید تلاش کنید این نشاط و شادمانی را هیچگاه از دست ندهید و نیز  بسیار مهم است که شما به چه نیتی وارد دانشگاه شده اید .

وی از دانشجویان جدیدالورود خواست که برای ورود به دانشگاه نیت و  انگیزه الهی را دنبال کنند و از خداوند بخواهند به آنان انرژی عطاء فرماید تا برای بندگان  خدا آن را مصرف کنند.

وی درپایان ضمن دعای خیر برای دانشجویان از خداوند خواست که سال های دانشگاه ، سال هایی پر از خاطره ها ی شیرین و  جزء بهترین سال های عمرشان باشد.

۱۶ مهر ۱۳۹۳ ۱۵:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید