اخبار

نشست مشترک مجمع نمایندگان استان و هیات رییسه دانشگاه برگزار شد

نشست مشترک مجمع نمایندگان استان و هیات رییسه دانشگاه برگزار شد
اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با حضور در دانشگاه علوم پزشکی در جریان مسائل و مشکلات حوزه های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار گرفتند.

در ابتدای این نشست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده ضمن تشریح بخشی از مشکلات استان به معضل حجم بالای بیماران پرداخت و گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه قطب درمانی غرب کشور است شمار بسیار زیادی از بیماران به مراکز درمانی این استان مراجعه می کنند که این خود باعث نیازمندی به پذیرش تعداد زیادی بیمار دارد که عدم ظرفیت بیمارستانهای استان مشکلات زیادی را بوجود آورده است

دکتر حسین کریم فرسودگی بیمارستانها را از مشکلات بخش درمان برشمرد و گفت: بیمارستانهای امام خمینی (ره) ، آیت الله طالقانی و معتضدی با توجه به قدمت و فرسودگی عملا" بخشی از کارایی خود را از دست داده اند و این امر نیاز به احداث مرکز جدیدی را بیش از بیش آشکار می سازد .

دکتر کریم نیاز استان به نیروهای تخصصی و فوق تخصصی را مهم ارزیابی کرد و گفت : افزایش نیروهای تخصصی و فوق تخصصی هم خود امکاناتی همچون بخش های مرتبط ، تخت بیمارستان و سایر امکانات را می خواهد که بیمارستانهای ما  حال حاضر جوابگوی آن نیست .

 وی احداث بیمارستان 540 تختخوابی را اولویت اول استان را در بخش درمان عنوان کرد و گفت مقدمات احداث این بیمارستان انجام شده و نیازمند تعامل و جدیت نمایندگان محترم استان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به اینکه این دانشگاه از محدود دانشگاههایی است که دارای پردیس و مجموعه واحدی نیست و فرسودگی و پراکندگی دانشکده ها از مشکلات آموزشی آن به شمار می رود ؛  گفت: راه اندازی پردیس برای اعضای هیات علمی و مجموعه آموزشی ما اولویت اول را داراست.

در این نشست معاونان دانشگاه به ترتیب ضمن تشریح و وضعیت حوزه فعالیت خود مشکلات و چالش پیش روی را با نمایندگان مردم در میان گذاشتند.

5

5

 8

۱۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۵:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید