اخبار

مرحله اول سیستم یکپارچه پذیرش بیمار در کلینیک مهدیه راه اندازی شد

مرحله اول سیستم یکپارچه پذیرش بیمار در کلینیک مهدیه راه اندازی شد
مدیر کلینیک درمانی دانشگاه: بیش از 65هزار بیمار در ماه به کلینیک های ویژه مراجعه می کنند.

مدیر کلینیک درمانی دانشگاه گفت: مرحله اول سیستم یکپارچه پذیرش بیمار در کلینیک درمانی دانشگاه راه اندازی شده است.

محمود فخری در گفتگو با خبرنگار وبدا گفت: سیستم یکپارچه پذیرش بیمار در کلینیک ویژه به منظور رفع سردرگمی بیماران ، انضباط مالی وثبت آنلاین اطلاعات مربوط به بیمار و بیماری طراحی شده است و در سه مرحله اجرایی می شود .

فخری افزود: مرحله اول این سیستم از شهریورماه سال جاری اجرایی شده است که طبق آن تمامی خدمات در کلینیک ویژه با اخذ کد و بصورت کامپیوتری انجام می گردد. در این مرحله بیماران قبل از هر گونه اقدامی با دریافت کد مربوطه راهنمایی های لازم را دریافت می کنند و از پذیرش خود در مطب توسط پزشک مربوطه اطمینان می یابند و پس از آن نسبت به پرداخت هزینه های درمانی اقدام می کنند.

فخری افزود: در مرحله دوم طرح بیماران می توانند از طریق اینترنت ضمن اطلاع از خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی کلینیک های ویژه دانشگاه  ، نوبت ویزیت دریافت کنند که موجب کاهش هزینه و عدم اتلاف وقت برای بیماران می شود و از ازدحام بی مورد در کلینیک هم جلوگیری می کند.

مدیر کلینیک ویژه افزود: در فاز سوم طرح پزشکان تمام اوراق پزشکی و بالینی افراد را اسکن کرده و در پرونده بیمار ثبت می کنند که از مزایای آن می توان به دسترسی آنلاین  پزشکان به سابقه بیمار اشاره کرد همچنین مبنایی برای اطلاع از بار بیماری در استان و منبعی برای تحقیقات پژوهشگران نیز ایجاد شده است.

فخری در خصوص وضعیت کنونی کلینیک های دانشگاه و مراجعان آن نیز گفت: هم اکنون در کلینیک شماره1 مهدیه، کلینیک شماره2 هلال احمر   و کلینیک شماره3 مادر  بیش از 65 متخصص مشغول فعالیت هستند و ماهیانه بیش از 65هزار بیمار برای درمان به این کلینیک ها مراجعه می کنند.

 

۲۲ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید