اخبار

دکتر کریم: پژوهش ما باید به سمت یافتن پاسخ پرسش های جامعه برود

دکتر کریم: پژوهش ما باید به سمت یافتن پاسخ پرسش های جامعه برود
برگزاری دوره ی توانمندسازی پژوهشی ، آموزشی برای اعضای هیأت علمی با سابقه ی زیر 5 سال

یکی از مشکلات پیش روی اعضای هیأت علمی نداشتن مهارت های لازم در کنار فعالیت در آموزش آنان بوده است که بدین منظور برگزاری این دوره در دستور کار قرار گرفت تا همکاران عضو هیات علمی ضمن کسب این مهارت ، به نگرش لازم در حیطه کاری و عملکردی خود دست یابند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این مطب گفت: اخلاق حرفه ای از ضروریات یک عضو هیات علمی و جزء جدایی ناپذیر و مهم ایشان به عنوان الگو در فضاهای آموزشی و پژوهشی است به گونه ای که دانشجویان از تمامی حرکات ، برخورد ، نگرش و گفتار آنان الگو برداری می کنند.

دکتر حسین کریم که در جمع اعضای هیأت علمی جوان دانشگاه سخن می گفت با اعلام اینکه برنامه ریزی های دقیقی در جهت اقدام به جایگاه اساتید و گسترش اخلاق حرفه ای و تبدیل اعضای هیأت علمی به بهترین الگوها از هر منظری در دست اجراست افزود: بدون توجه به پژوهش و انجام کار پژوهشی نمی توان عنوان عضو هیأت علمی را به کسی اطلاق کرد افزود: همگی ما باید در جهت گسترش علم در حیطه تخصصی خود نقش فعال داشته باشیم و به این وسیله برای حل مشکلات جامعه و مردم گام برداریم و پاسخ سوالات بی جواب را در حوزه آن دانش پیدا کنیم.

دکتر کریم کسب مهارت های آموزشی را مهم ارزیابی کرد و گفت: همگی شما در زمینه تخصصی خود سرآمد هستید اما باید مهارت های انتقال و راه های آموزش این تخصص را نیز به درستی فرا بگیرید و ضمن استفاده از آنها به بهترین شیوه در پرورش دانشجویان مؤثر باشید.

وی همچنین از اساتید مدرس کارگاه ها خواست تا با پرورش دستیاران و مدرسان جوان ضمن ارتقاء کارگاه ها نسبت به پرورش مدرسان جایگزین خود در آینده اقدام نماید.

 
1
1
1
1
1
1

 

 

۵ آبان ۱۳۹۳ ۱۵:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید