اخبار

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمادگی خود را برای اجرای فاز سوم طرح تحول نظام سلامت اعلام کرد

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمادگی خود را برای اجرای فاز سوم طرح تحول نظام سلامت اعلام کرد
فاز سوم طرح تحول نظام سلامت از پانزدهم آبانماه اجرا می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام خبر اجرای فاز سوم طرح تحول نظام سلامت گفت: این مرحله مهم ترین مرحله طرح تحول نظام سلامت است که تلاش می کند با تأمین اعتبار و برنامه ریزی کارشناسی،  تعرفه ها تا حدود زیادی به سطح واقعی خود نزدیک شود که در نتیجه موجب برقراری آرامش در جامعه پزشکی و همینطور مردم می شود.

دکتر حسین کریم که با واحد خبر صدا و سیمای مرکز کرمانشاه سخن می گفت افزود: این طرح تنها مربوط به برخورد با پرداخت غیر متعارف بیماران در مطب برخی از پزشکان نیست بلکه هدف آن اصلاح  تعرفه های خدمات پزشکی است.

وی با اعلام اینکه در گذشته چالش های زیادی درخصوص تعرفه خدمات  پزشکی وجود داشته است  گفت: با اجرای این طرح پرداخت های غیر متعارف برچیده می شود و مردم موردی برای نگرانی در خصوص پرداخت های غیر شفاف نخواهند داشت.

 

ریاست دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به برگرای نشست های متعدد و توجیه پزشکان و گروه های آموزشی مرتبط توسط دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام  پزشکان ضمن استقبال از این طرح برای اجرای آن آماده و مهیا هستند و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سطح استان برای اجرای این مرحله آمادگی کامل خود را اعلام می نماید.

وی همچنین نقش نظارتی مردم را در این طرح بسیار پر رنگ ارزیابی کرد و گفت مردم می توانند از از طریق سامانه 1690 مشکلات و شکایات خود را مطرح کرده و نسبت به پیگیری آن مطمئن باشند.

 

۱۱ آبان ۱۳۹۳ ۱۳:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید