اخبار

اولین اختراع ثبت شده در دانشگاه علوم پزشکی به تولید انبوه رسید

اولین اختراع ثبت شده در دانشگاه علوم پزشکی به تولید انبوه رسید
کارخانه تولید دستگاه اسپکولوم یک بار مصرف مجهز به نور مستقیم راه اندازی شد

اولین اختراع ثبت شده در دانشگاه علوم پزشکی به تولید انبوه رسید. 

 مخترع این دستگاه با اشاره به این مطلب گفت: کارخانه تولید دستگاه اسپکولوم یک بار مصرف مجهز به نور مستقیم راه اندازی شده و در مرحله تولید انبوه قرار گرفته است.

این اختراع که در چندین جشنواره داخلی و خارجی از جمله جشنواره جهانی ITX 2012 مالزی ، جشنواره شیخ بهایی1391، جشنواره علم تا عمل و جشنواره منطقه ای فناوری زاگرس بعنوان طرح برتر یا برگزیده شده است در 9ورژن با کاربردهای گوناگون جهت تشخیص و درمان بیماری های زنان و زایمان بکار برده می شود.

مهندس علیرضا سالکی گفت: این دستگاه  در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ثبت شده  و کارخانه آن بر اساس استاندارهای جهانی در شهرک صنعتی کرمانشاه راه اندازی شده و دارای مجوز های گوناگون از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت صنعت معدن و تجارت و تاییدیه های علمی از گروه تخصصی زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و شهید بهشتی تهران و متخصصین زنان و زایمان شاغل در شهر کرمانشاه  و نیز گواهینامه های   Iso 9001 و  Iso13485 و Iso1002  می باشد.

 دستگاه اسپکولوم یک بار مصرف مجهز به نور مستقیم  هم اینک با قیمت حدود 1300 تومان در بازار موجود است.

 

گفتنی است مهندس علیرضا سالکی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است که دارای 29 اختراع ثبت شده، 16 مقاله علمی پژوهشی و 3 جلد کتاب چاپ شده می باشد.

3

3
 
3

۲۷ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۰۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید