اخبار

وزیر بهداشت پیام 16 آذر را یادآور حماسه پرشکوه استقامت و پایداری دانشجوی مسلمان ایرانی در برابر سلطه خارجی و خودکامگی داخلی دانست.

دکتر دستجردی از دانشگاهیان خواست تا با بزرگداشت این روز، فریاد استکبار ستیزی، حق طلبی و عدالت‌خواهی خود را به گوش جهانیان برسانند.

پیام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت روز دانشجو

 

 

 

دکتر وحید دستجردی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت 16 آذر ماه (روز دانشجو) پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دکتر دستجردی در این پیام 16 آذر را یادآور حماسه پرشکوه استقامت و پایداری دانشجوی مسلمان ایرانی در برابر سلطه خارجی و خودکامگی داخلی دانست.

وی در بخش دیگری از این پیام خطاب به مسئولین نظام آورده است: «امروز بر مامسئولین نظام فرض است که به منظور حق‌شناسی از این نسل خلاق، آگاه و فداکار که تا به امروز در تمامی صحنه‌های انقلاب نقش پیشتازی خود را به خوبی ایفا کرده‌است، با تمام توان در صدد تحقق مطالبات برحق آنان برآمده و بسترهای لازم را برای مشارکت و حضور فعال و با نشاط قشر دانشجو در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فراهم نماییم».

دکتر دستجردی در ادامه این پیام ضمن گرامیداشت حماسه پرشکوه 16 آذر، به روان پاک دانشجویان و استادانی که جان خود را در راه عزت و شرف و سربلندی ایران عزیز فدا کردند، درود فرستاده و از همه دانشگاهیان و دانشجویان فهیم و فرهیخته خواستند که با بزرگداشت این روز، فریاد استکبار ستیزی، حق طلبی و عدالت‌خواهی خود را به گوش جهانیان برسانند.

۱۶ آذر ۱۳۸۸ ۱۱:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید