اخبار

دکتر کریم: سرپل ذهاب می تواند کانون اصلی درمان منطقه باشد+ گزارش تصویری

دکتر کریم: سرپل ذهاب می تواند کانون اصلی درمان منطقه باشد+ گزارش تصویری
شبکه های بهداشت و درمان بصورت دوره ای پایش می شوند.

سرپرست دانشگاه در پایان نشست برنامه ریزی دانشگاه در شهرستان سرپل ذهاب با ارزیابی مثبت از نشست گفت: با احصای مشکلات در زمینه های گوناگون بهداشت و درمان شهرستان ها و پایش کارشناسان و معاونان توانستیم با برنامه ریزی برای رفع مشکلات به جمع بندی خوبی برسیم.

دکتر کریم گفت: تلاش می کنیم تا با بازنگری در کارکردها ، برنامه ریزی و پیگیری جدی برنامه ها تا مرحله اجرا برای توسعه سلامت به موفقیت های خوبی برسیم.

وی با تشریح وضعیت شهرستان سرپل ذهاب گفت: در این شهرستان کارهای خوبی انجام شده ، آموزش های خوبی داده شده از منظر گستره های مختلف بهداشت فعالیت های سودمندی صورت دادیم که با تقویت مردمی و آمادگی لازم و البته افزایش آگاهی مردم منطقه پیشگیری لازم را انجام دهیم. وی همچنین به بیماری ایبولا اشاره کرد و گفت: در زمینه این بیماری هم باید دقت شود اگر در اشخاص سردرد شدید ، تب زیاد ، درد عضلانی بیش از حد و طول کشیدن بیش از حد بیماری دیده شد ارزیابی لازم توسط تیم بهداشتی صورت پذیرد.

همچنین در خصوص وضعیت درمان در این شهرستان گفت: در طی 6 ماه گذشته آمار اشغال تخت بیمارستان سرپل ذهاب دو برابر شده و این امر هم نشان از اعتماد مردم و نیز دستاورد تحول نظام سلامت و استقبال مردم از این طرح دارد که با حداقل هزینه درمان می شوند و هم زمینه ای را برای افزایش تعداد متخصصین و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی را فراهم کرده است.

8
8
8
8
8
8
8

۲۸ آبان ۱۳۹۳ ۱۳:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید