اخبار

دانشجویان جدیدالورود در کارگاه های آموزش مهارت های زندگی

دانشجویان جدیدالورود در کارگاه های آموزش مهارت های زندگی
معاون فرهنگی و امور دانشجویی: یادگیری مهارت های زندگی زمینه ساز موفقیت دانشجویان است.

دانشجویان جدیدالورود رشته داروسازی مهارتهای زندگی را توسط کارشناسان حوزه معاونت فرهنگی ، دانشجویی آموزش دیدند

  به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی سومین دوره کارگاههای آموزشی مهارت زندگی ویژه دانشجویان جدیدالورود رشته داروسازی در تاریخ 19/8/93 در مجتمع فرهنگی بوستان برگزار گردید .

دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی ، ضمن خیر مقدم به دانشجویان ، یکی از اهداف برگزاری این کارگاهها را ایجاد ارتباط دو طرفه بین دانشجویان  و مسئولین دانشگاه برشمرد و گفت در کنار تحصیل آموزش مهارت های زندگی و شناخت مشکلات و مسائل جامعه یکی از راههای موفقیت دانشجویان بعنوان آینده سازان کشور است و کارشناسان اداره مشاوره این حوزه  نیز به دنبال این مهم هستند .

دکتر مجرب رئیس دانشکده  داروسازی نیز ضمن تشکر از معاونت فرهنگی دانشجویی  و اداره مشاوره دانشگاه این حوزه را یکی از بازوهای قوی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان عنوان کرد و گفت : فعالیت کارشناسان اداره مشاوره در حل مشکلات روحی ، روانی  تحصیلی دانشجویان فراتر از ساعات اداری است . دکتر مجرب به وجود نماینده اداره مشاوره  در دانشکده داروسازی اشاره کرد و اظهار داشت دانشجویان می توانند در هر زمینه ای به این واحد مراجعه نمایند و ضمن بیان مسائل و مشکلات خود از راهنمایی های آنها بهره مند گردند .

-برقراری ارتباط موثر و مهارت روابط بین فردی موثر - مهارت جراتمندی و قاطعیت و توانایی (( نه )) گفتن - مدیریت استرس و مدیریت زمان از محورهای قابل بحث در این کارگاه  بود که خانم ها پرستو عباسپور رئیس اداره مشاوره ، مژگان سعیدی و آقای فرید عباسی مدرسان این کارگاه آموزش های لازم  را به دانشجویان ارائه نمودند.

اجرای پیش آزمون و پس آزمون ، نظر سنجی و پذیرایی از دیگر بخش های این کارگاه بود کارگاه یکروزه آموزش مهارت های زندگی در ساعت 13 به پایان رسید .


3
3

 

 

۲۸ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید