اخبار

دکتر حمزه سکان معاونت بهداشتی را به دکتر احمدی تحویل داد + عکس

دکتر حمزه سکان معاونت بهداشتی را به دکتر احمدی تحویل داد + عکس
ریاست دانشگاه: سپاسگذار خدمات تمام همکاران دانشگاهی هستیم.

امروز دکتر بهروز حمزه سکان معاونت بهداشتی دانشگاه را تحویل دکتر علیرضا احمدی داد.

دکتر بهروز حمزه در این مراسم ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه تمام پرسنل حوزه امور بهداشتی دکتر احمدی را فردی مناسب و توانا برای مدیریت معاونت بهداشتی خواند.

دکتر علیرضا احمدی نیز اجرای طرح تحول نظام بهداشتی را مهمترین وظیفه خود در معاونت بهداشتی دانشگاه عنوان کرد و گفت با همکاری تیم قوی که در معاونت بهداشتی وجود دارد برای انجام هر چه بهتر تحول نظام سلامت که شامل اصول 1- بیمه روستایی 2- ترویج خدمات سلامت در حاشیه شهرها 3-تقویت و نهادینه سازی همکاری های بین بخشی 4- ارتقای سطح سواد سلامت مردم 5-استقرار نظام پایش و ارزشیابی خدمات سلامت 7- تکمیل و توسعه و تجهیز شبکه های بهداشتی و 8- تقویت ارتباط و همکاری حوزه بهداشت با مراکز پژوهشی عنوان کرد.

دکتر احمدی عملکرد مجموعه معاونت بهداشتی را درخشان ارزیابی کرد و خواستار توجه جدی تر به خدمات سطح اول اولویت دار شد.

ریاست دانشگاه نیز ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه همکاران بهداشتی دانشگاه از خدمات دکتر حمزه در دوران تصدی معاونت امور بهداشتی تقدیر کرد و نیز برای دکتر احمدی در این عرصه آرزوی توفیق نمود.

دکتر حسین کریم معاون جدید امور بهداشتی را از نیروهایی دانست که فعالیت خود را از دور افتاده ترین خانه بهداشت ها در گیلان غرب شروع نموده و ضمن آشنایی با حوزه های مختلف مدارج علمی را به بهترین نحو طی کرده و اکنون آشنایی جامعی با مسایل بهداشتی استان دارد.

در پایان هدایایی از سوی همکارا معاونت بهداشتی، جمعی از روسا ، معاونین و ریاست دانشگاه  تقدیم به دکتر حمزه شد.

گفتنی است دکتر احمدی دانش آموخته بیهوشی از دانشگاه علوم پزشکی ایران، PHD اپیدمیولوژی از سوئد و فلوشیپ فوق تخصصی درد از تایلند می باشد و از سوابق وی می توان به 5 سال مدیریت شبکه بهداشت گیلان غرب و 2 سال معاونت مدیر پژوهشی دانشگاه و نیز تاسیس مجله injery and voilence research اشاره کرد.

 وی همچنین چندین سال بعنوان محقق برتر از سوی دانشگاه معرفی شده است.

7
7
7
7
7
7
7

 

 

۲۸ آبان ۱۳۹۳ ۱۳:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید