اخبار

بسیجی خلاصه خوبی ها و عصاره دلدادگی به معبود است

بسیجی خلاصه خوبی ها و عصاره دلدادگی  به معبود است
سرپرست دانشگاه به مناسبت هفته بسیچ پیامی را منتشر نمود

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیجی مظهر عشق عمیق انسانهایی است که دل به دوستی دین بسته و جان به جانمایه این آئین متصل کرده اند،آنان از دل و جان می گذرند تا جان دگر باره در کالبد جامعه و تپشی امید بخش در دل هم نوعان خود بیافکندند. فرهنگ بسیجی ، فرهنگ سکون و سکوت و خمودگی نیست بلکه اینان تندیس درخشان تلاش و تکاپو پویندگی اند ، احساس مسئولیت و از خود گذشتگی در راه هدف ، مهرورزی و انسان دوستی و نیز ایمان و اتقان خدشه ناپذیر به خداوند سبحان از مؤلفه های این فرهنگ . بسیجی خلاصه خوبی ها و عصاره دلدادگی به معبود است و وجودش به فرموده حضرت امام راحل (ره) برای جوانان شورآفرین ، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

هفته بسیج یادآور شمع های همیشه روشن تاریخ کشورمان است ، شهدای پر قدر و گرامی ، این اسطوره های بی بدیل جامعه و نیز جوانان پاکدل و روشن ضمیری که برای پاسداشت آئین و دین و خاک و میهن همه هستی خود را فدا کردند.

اینجانب با گرامیداشت هفته بسیج به نمایندگی از این جامعه دانشگاهی درود و قدرشناسی خود را نثار بسیجیان کرده ،  برای متصفان به صفات نیکوی بسیجی توفیق و برای همکاران خودم که در راه سلامت مردم بسیجی وار و خالصانه می کوشند سربلندی آرزو نمائیم.

 

دکتر حسین کریم

سرپرست دانشگاه

۱ آذر ۱۳۹۳ ۱۰:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید